Огляд японського міні трактора Kubota GB-20

Ми раді представити вам новинку від відомого виробника Kubota – модель GB20, яка поєднує в собі силу в 20 кінських сил та компактність короткої бази. Цей трактор стане ідеальним рішенням для ваших аграрних потреб. Тож давайте познайомимось з ним більш докладно.

Зміст:

Конструктивні особливості

Передні шини являють собою японські покришки розміром 6х12 см, що забезпечують хороше зчеплення та стабільність. Задні шини, виготовлені компанією Bridgestone, мають розмір 8,3х22 см, що дозволяє трактору ефективно працювати на різноманітних поверхнях.

Трактор GB20 має підсилювач керма, що полегшує управління ним, а також напівгідравлічну коробку передач, яка забезпечує плавний перехід між швидкостями. Це робить роботу з машиною комфортною та ефективною, особливо під час тривалих робіт.

Бічний циліндр з плаваючим режимом і можливість обертання на місці роблять трактор вкрай маневреним, що є важливим для роботи в обмежених просторах. Зараз він має всього 396 мотогодин, що свідчить про його відносно невеликий час використання.

Трактор обладнаний системою передач з вибором між високими та низькими швидкостями і чотирма швидкостями на фрезу, забезпечуючи таким чином велику гнучкість у виконанні різноманітних робіт. Наявність клапана гідравліки та мірного щупа для контролю рівня масла у різних частинах трактора забезпечує легке технічне обслуговування.

Повний привід при потребі можна відключити, а об'єднану педаль гальма зафіксувати для зручності. Враховуючи навісне обладнання, трактор має пам'ять задньої навіски. Стандартне обладнання включає покажчики поворотів, систему управління фарами та звуковий сигнал, що робить його повнофункціональним агрегатом для сг робіт.

Технічні характеристики японського мінітрактора Kubota GB-20

Потужнiсть 20
Кабiна Ні
Витрата палива, л/год від 1 до 4 літрів в мото годину
W/D 4х4
Країна виробництва Японія
Циліндри 3
Додатковий гидроцилиндр +
Плаваючий режим задньої навіски +
Гідропідсилювач керма Так
Реверс Ні
Додатковий гидроцилиндр на задню навіску +
Функція швидкий розворот +
Водяне охолодження + свіча накалу
Піч, Радіо Ні
Електро стартер з безпечним пуском Так
Блокування діфференціалa подвійного типу
Мінімальний радіус розвороту 210 см
Мінімальний дорожній просвіт 31 см
Швидкість пересування, км / год 17
Передня колія від 85 см до 104 см
Задня колія від 80 до 104 см
Розмір коліс (передні) 6х12
Розмір коліс (задни) 8.3х22
Вал відбору потужності 3 швидкості вперед 540,750,1000 і одна назад 554 при 2600 обр/хв
Паливний бак 20 л
Вага, кг 750
Габарити Довжина 232 см + 60 см фреза. Ширина 100 см. Висота 118 см

Інші аспекти

Трактор оснащений аркою безпеки, що забезпечує додатковий захист оператора. Фреза на ньому кріпиться за допомогою стандартного блока на 3 точки, що робить її легкою в установці та заміні. Робоча зона фрези складає 130 см, а для контролю глибини вспахування використовуються опорні колеса.

Ножі фрези знаходяться у дуже гарному стані, зберігаючи необхідну робочу товщину. Це свідчить про довговічність та якість обладнання. Стан резини також відмінний, що можна підтвердити за допомогою відеоогляду.

В тракторі встановлена панель управління, яка дозволяє включати та вимикати плаваючий режим. Вирівнювання фрези відбувається горизонтально з можливістю ручного управління циліндром бічного випуску та безпечними режимами експлуатації. Коли включається задня передача, фреза може автоматично підніматися, що забезпечує додатковий комфорт та безпеку при роботі. Є основний ричаг управління навіскою, гніздо для ременя безпеки та блокування диференціалу.

Перші враження

Перші враження від заняття місця водія – просторість кабіни. Включаємо запалювання, прогріваємо свічку. В цій серії лампочка не гасне, тому потрібно утримувати її прогрітою протягом 5-7 секунд перед запуском. Трактор заведеться лише за умови, що понижені передачі, фреза та основні передачі перебувають у нейтральному положенні з обов’язковою вижимкою зчеплення. Після короткого прогріву можна починати роботу.

Додаткове обладнання

Спочатку активуємо ручне управління, щоб визначити, чи повинна фреза бути відцентрована вліво чи вправо. Це дозволяє оператору точно налаштувати її положення в залежності від потреб. Можливість вирівнювання фрези «по горизонту» забезпечує її максимально ефективну роботу, а вибір позиції додає гнучкості в обробці землі.

Функція плаваючого режиму дозволяє фрезі автоматично приймати ідеально горизонтальне положення. Контроль пам'яті навісного обладнання здійснюється через ручне керування, що дозволяє оператору легко відновлювати попередньо задані налаштування фрези.

Ключова особливість системи полягає у тому, що при активації заднього ходу, робоча фреза автоматично піднімається. Ця функція є дуже зручною, оскільки знімає з водія необхідність виконувати додаткові рухи під час маневрування.

Зміна передач

Перемикання передач відзначається своєю легкістю та інтуїтивною зрозумілістю. Особливістю системи є відсутність фіксації ручки перемикання в контрольних точках, що робить процес керування ще більш комфортним.

На панелі керування чітко відображаються всі безпечні режими, які активуються під час повороту на місці або під час включення задньої передачі, забезпечуючи легкість у використанні та достатню інформативність. Перш ніж почати рух, необхідно підняти фрезу та зняти трактор з ручного гальма.

Під час вибору передачі, можна обрати між пониженою або підвищеною передачею. Оператор має можливість вирівняти швидкість або спробувати використати весь газ для оцінки максимально можливої швидкості трактора в заданих умовах. Також є можливість випробувати роботу без повного приводу.

Задня передача включається легко та без використання зчеплення. Цікаво спостерігати за маневреністю трактора на задньому приводі, особливо під час спроби повернутися на місці. Хоча маневреність без повного приводу трохи зменшується, він все одно залишається ефективним навіть у складних умовах.

Під час включення функції «оберту на місці», на панелі управління засвічується відповідна лампочка. Після цього, достатньо дати трохи газу вперед і викрутити руль на максимум. Передні колеса починають обертатися швидше, і трактор легко повертається навколо свого заднього колеса, демонструючи чудову маневреність.

Гідропідсилювач забезпечує комфортне керування в усіх режимах, не викликаючи жодного дискомфорту. Після фіксації педалі гальма, варто також перевірити роботу валу відбору потужності. Для завершення налаштувань потрібно опустити фрезу, вижати зчеплення та включити першу передачу.

Що під капотом

Під капотом Kubota GB20 розташовано багато важливих компонентів. Доступ до них забезпечується за допомогою ручки, яка розміщена у передній частині капота. Відразу після його відкриття в очі кидається паливний фільтр та форсунки, а також японський акумулятор, який розміщений спереду. Крім того, тут можна побачити стандартний радіатор та систему охолодження, заповнену антифризом.

Двигун має маркування D 1105 із робочим об'ємом 1100 куб. см. Це дає можливість випробувати його, додавши оборотів, оцінивши роботу в такому режимі. Для зупинки двигуна використовується ключ в замку запалювання.

Резюме

Kubota GB20 із потужністю 20 кінських сил є відмінним варіантом для будь-якого фермерського господарства. Техніка вражає своєю комплектацією: від посилювача керма та можливості повороту на місці до плавного перемикання передач і напівгідравлічної КПП, не кажучи вже про «рідну» японську резину.

На честь святкових днів трактор доступний за акційною ціною у 7000 ум. од., у комплекті з фрезою та безкоштовною доставкою. Якщо вас зацікавила ця модель, не зволікайте. Зверніться за телефонним номером компанії, щоб уточнити наявність техніки та відвідайте наш сайт для ознайомлення з актуальним асортиментом японських міні-тракторів.

Також ви можете протестувати трактор у Вінниці або Одесі – чекаємо на вас в будь-який час!