В даному розділі приведена інструкція по сервісному обслуговуванню, необхідного для проведення регулярного технічного обслуговування і налаштувань, а також порядок його проведення.

ПРИМІТКА
При проведенні технічного обслуговування або налаштувань, по можливості, встановлюйте трактор на відкритій і рівному майданчику. Перед тим як зняти кришки, пробки і кожухи начисто протріть поверхню навколо, щоб не допустити потрапляння пилу або бруду всередину двигуна і трактора .

ПОРЯДОК ВІДКРИТТЯ / ЗАКРИТТЯ капот і БІЧНИХ панелей

Перед тим як відкрити капот для проведення передпускового огляду або обслуговування, натисніть на ручку, розташовану в задній частині капота, по стрілці, нанесеної на ручку.

ПЕРЕВІРКА РІВНЯ холодоагент в радіаторі

Зніміть кришку радіатора, щоб перевірити, що холодоагент залитий до заливної горловини.

УВАГА

  1. Використовуйте тільки чисту, м'яку воду.
  2. Річкова вода і т.п. може стати причиною утворення іржі, корозії або засмічення радіатора або двигуна.
  3. Порядок застосування антифризу наведено в розділі «АНТИФРИЗ».

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Знімайте кришку радіатора тільки для перевірки рівня холодоагенту або заміни холодоагенту. Знімати кришку безпосередньо після закінчення роботи небезпечно, оскільки назовні може вирватися гаряча вода під тиском. Перед тим як зняти кришку заглушите двигун і почекайте поки він охолоне.

ЗАМІНА холодоагент

  • Відкрийте кран холодоагенту, розташований у двигуна внизу праворуч і злийте холодоагент.
  • Щоб долити холодоагент, зніміть кришку радіатора і долийте воду до заливної горловини радіатора.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Відкривайте кран холодоагент тільки після того, як двигун охолоне.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ПРИ ЗВЕРНЕННЯ З СИСТЕМОЮ ОХЛАЖДЕНИЯ В ХОЛОДНУ ПОГОДУ

Замерзла охолоджуюча вода може пошкодити блок циліндрів. Щоб уникнути подібних проблем додайте в охолоджуючу воду антифриз або, якщо трактор поміщений на зберігання або не використовується протягом тривалого часу, повністю злийте охолоджуючу воду з блоку циліндрів.

АНТИФРИЗ
При доливанні розчину антифризу необхідно дотримуватися наведені нижче правила, в іншому випадку, блок циліндрів заіржавіє.

  1. Трактор оснащений дизельним двигуном і його блок циліндрів виготовлений з литого чавуну. Тому, для такого литого блоку двигуна необхідно використовувати придатний розчин антифризу.
  2. Перед тим як залити суміш антифризу з водою, повністю злийте охолоджуючу воду і промийте радіатор миючим засобом.
  3. У антифриз слід додавати чисту, м'яку воду.
  4. Якщо антифриз більше не використовується, злийте його, промийте систему охолодження миючим засобом і залийте в систему чисту воду. Злитий з двигуна холодоагент не підлягає повторному використанню.
  5. Обережно поводьтеся з антифризом, щоб він не стер фарбу з блоку циліндрів.
  6. Будь розчин антифризу (антифриз з водою), навіть якщо це всесезонний антифриз, не повинен використовуватися більше 2 років.
  7. Перевірте, щоб не було течії в з'єднаннях шланга або у прокладки головки циліндра.
  8. Слід використовувати антифриз з щільністю, що відповідає кліматичним умовам в вашому регіоні.
  9. Коли антифриз використовується тривалий час взимку, частіше вимірюйте його питому щільність.

ПРИМІТКА
З питань, пов'язаних з використанням миючого засобу і антифризу, проконсультуйтеся зі своїм дилером.

ВИДАЛЕННЯ ПОВІТРЯ З ПАЛИВНОЇ СИСТЕМИ

Якщо паливо закінчується і двигун зупиняється, або після чистки елемента паливного фільтра, в паливопровід потрапляє повітря.
У цьому випадку, після заправки паливного бака необхідно промити паливну систему. Якщо в топливопроводе залишається повітря, двигун не запуститься.

ВИДАЛЕННЯ ПОВІТРЯ З ПАЛИВНОГО ФИЛЬТРА

Залийте паливо в паливний бак до належного рівня. Відпустіть Воздухоотводная гвинт № 1, який показаний на фотографії вище, і затягніть його знову після заправки коли перестане виходити повітря. Потім звільніть Воздухоотводная гвинт № 2, залийте паливо до рівня, коли перестане виходити повітря, і таким же чином затягніть Воздухоотводная гвинт.

ВИДАЛЕННЯ ПОВІТРЯ З ПАЛИВНОГО НАСОСА

Відпустіть воздухоотвоний гвинт паливного насоса для того, щоб дати паливу перелити після видалення повітря з паливного фільтра. Після того, як перестануть з'являтися бульбашки повітря, затягніть гвинт.

ПРИМІТКА
Після цієї операції двигун повинен запуститися, якщо цього не відбувається промийте інжекційну трубку.

ВИДАЛЕННЯ ПОВІТРЯ З паливопровід

Відпустіть гайку инжекционной форсунки, як показано на малюнку вище, і переведіть важіль газу в положення високій швидкості. Потім, запустіть двигун за допомогою стартера і перевірте, щоб паливо впорскується належним чином при ослабленому з'єднанні форсунки. Затягніть гайку до вказаного значення моменту затягування.
Запустіть двигун відповідно до порядку, наведеному в розділі «Експлуатація ТРАКТОРА».

ПРИМІТКА
Якщо повітря не знищено повністю, двигун може не запуститися, в цьому випадку, проведіть повторне видалення повітря, щоб повністю видалити повітря з системи.

ЗАМІНА ЕЛЕМЕНТА ПАЛИВНОГО ФИЛЬТРА

Елемент паливного фільтра в склянці вставлений в корпус фільтра. Для заміни елемента закрийте кран на корпусі фільтра, звільніть кільцеву гайку і витягніть стакан. Після вилучення елемента, при необхідності, вичистіть або замініть його. Після установки вичіщенного або нового елемента в корпус фільтра, встановіть вичищений стакан в корпус, дотримуючись обережності з кільцевих ущільненням, а потім затягніть його. Відпустіть Воздухоотводная гвинт, відкрийте кран, наповніть стакан паливом і, переконавшись в тому, що повітря повне відокремлення, затягніть Воздухоотводная гвинт і перевірте, що немає витоку палива.

ПРИМІТКА
У тому випадку, якщо двигун не запускається, звільніть Воздухоотводная гвинт паливного насоса і промийте насос.

ЧИЩЕННЯ паливного бака

Знімайте зливну пробку і чистите паливний бак в наступних випадках:

  1. Кожні 600 годин роботи.
  2. У разі, якщо для чищення використовувався гас, або в бак потрапила бруд або вода.

ПЕРЕВІРКА РІВНЯ МОТОРНОГО ОЛІЇ

Рівень вважається відповідним, якщо знаходиться між двома позначками на кінці вимірювального щупа. Рівень слід перевіряти перед запуском двигуна або через 5 хвилин після зупинки двигуна.

ПРИМІТКА
У будь-якому випадку перевіряйте рівень моторного масла при зупиненому двигуні.

ЗАМІНА МОТОРНОГО ОЛІЇ

Видаліть зливну пробку з масляного піддону двигуна і повністю злийте відпрацьоване масло. Залийте вказане масло до належного рівня. Слід мати на увазі, що брудне масло легше видалити коли воно розігріте.

Заміну моторного масла слід проводити, коли трактор розташований горизонтально.

Заливайте масло тільки через заливну горловину. Перед запуском двигуна перевірте, щоб заливна горловина була щільно затягнута.

ЗАМІНА ФІЛЬТРА МОТОРНОГО ОЛІЇ

При необхідності, фільтр моторного масла патронного типу слід знімати і замінювати за допомогою спеціального інструменту.

ПРИМІТКА

  1. Перед установкою нанесіть невелику кількість моторного масла або мастила на поверхню ущільнення масляного фільтра.
  2. Після закручування масляного фільтра і контакту гумового ущільнення з поверхнею корпусу, вверніть фільтр ще на 2/3 обороту рукою.
  3. Після установки, запустіть двигун і перевірте поверхню ущільнення на наявність витоків.
  4. При заміні фільтра обсяг масла знижується на обсяг фільтра. Запустіть двигун на 5 хвилин і повторно перевірте рівень масла.

ПЕРЕВІРКА Інжекційні ФОРСУНКИ

Коли тиск упорскування сопла знижується або погіршується ефективність уприскування, вихлопної газ набуває чорного кольору і відбувається втрата потужності двигуна, при цьому, двигун починає сильніше шуміти. Слідкуйте за тим, щоб тиск упорскування постійно підтримувалося на належному рівні 120 кг / см2 (1 706,97 psi).

ЗАТЯЖКА БОЛТІВ головки блоку циліндрів

Передня частина

Затягніть болти головки циліндрів нового трактора по закінченні 50 годин роботи. При заміні старої прокладки на нову, затягніть болти до вказаного значення моменту затягування.
Крутний момент затягування болтів головки циліндрів:
M10 7 ~ 8 кг-м (51 ~ 58 футів-фунт)
M12 11 ~ 12 кг-м (80 ~ 87 футів-фунт)

Послідовність затягування показана на малюнку. Для рівномірної затяжки болтів, першу затяжку необхідно провести до половину зазначеного моменту, а потім затягнути до досягнення необхідного моменту затягування.

ПРИМІТКА
Після затяжки болтів головки циліндра відрегулюйте зазори клапанів.

РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЗОРУ клапана

Коли звук кулачків стає гучним або якщо двигун працює нерівномірно при відсутності будь-яких аномалій в паливній системі, відрегулюйте зазори клапанів.
Налаштуйте зазори клапанів, послабивши контргайку (В), регулювальний гвинт (А) викруткою, а потім вставте толщиномер в положення (С). При фіксації гвинта контргайкой (В), міцно тримайте регулювальний гвинт викруткою, щоб гвинт з гайкою не обертається разом.
Зазор клапана: Впуск і випуск
0,30 мм в холодному стані.

ПОРЯДОК РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЗОРУ клапана

  1. Зазор клапана слід перевіряти при холодному двигуні, при цьому поршень повинен розташовуватися у верхній мертвій точці (top dead center) при ході стиснення. Верхню мертву точку при ході стиснення поршня № 2 можна визначити за установочними мітками на шківі колінчастого вала і картері розподільних шестерень.
  2. Встановіть поршень в циліндрі № 1 у верхній мертвій точці при ході стиснення і відрегулюйте зазор клапана для впускання і випуску.
  3. Потім, поверніть колінчатий вал на 240 град. за годинниковою стрілкою, щоб перемістити поршень циліндра № 3 в верхню мертву точку при ході стиснення, і відрегулюйте зазор його клапана.
  4. Потім, поверніть колінчатий вал на 240 град. за годинниковою стрілкою, щоб перемістити поршень циліндра № 2 в верхню мертву точку при ході стиснення, і відрегулюйте зазор його клапана.

ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР

Елемент повітряного фільтра, в тому випадку, якщо помітно, що він забруднений або засмічений, може перешкоджати плавному запуску двигуна або знизити його продуктивність, що перешкоджає експлуатації в нормальному режимі. Завжди тримайте елемент в чистоті, щоб гарантувати роботу двигуна на повній потужності.

Порядок чищення елемента наступний:

  1. Виверніть верхню гайку і відокремте пластмасовий стакан. Видаліть пил, що скупчився в склянці, вичистіть його і вставте назад.
  2. Видаліть затиск / нейлонову гайку і масляний стакан. Замініть масло і залийте його до позначки, нанесеної в склянці.
  3. Зніміть сітчастий картридж і вичистіть його дизельним паливом, потім вставте його на місце.

ПРИМІТКА

  1. При роботі в умовах підвищеної запиленості, проводьте обслуговування з більшою частотою, ніж зазначено.
  2. Чистіть елемент стисненим повітрям під тиском нижче 7 кг / см2 (100 psi).

РЕГУЛЮВАННЯ НАТЯГНЕННЯ РЕМЕНЯ ВЕНТИЛЯТОРА

Ремінь повинен бути натягнутий таким чином, щоб відхилення при натисканні великим пальцем посередині між колінчастим валом і шківом генератора становило 10 ~ 12 мм (0,4 ~ 0,5 дюйма). Для того щоб відрегулювати натяг звільніть болт кронштейна генератора, відрегулюйте болт регулювальної пластини і посуньте генератор всередину або назовні. Після досягнення належного натягу ременя вентилятора щільно затягніть болт. Перевірте ремінь на наявність тріщин і пошкоджень.

ПРИСТРІЙ

  1. Питома щільність електроліту становить 1 280 ± 0,010 при 20 ° C (68 ° F).
    УВАГА
    Коли акумулятор не використовується протягом тривалого часу в холодну пору року, періодично перевіряйте питому щільність електроліту та заряджайте телефон.
  2. Рівень електроліту повинен знаходитися між позначками верхнього і нижнього рівня, нанесеними на зовнішню поверхню корпусу акумулятора. Особливо в жарку погоду, частіше перевіряйте рівень електроліту в акумуляторі.
  3. Для того щоб запобігти утворенню іржі або корозію іншого роду на контактах акумулятора, нанесіть на контакти невелика кількість масла.
  4. Перед зняттям акумулятора не забудьте заглушити двигун і відключити всі електричні вимикачі. Спочатку слід відключити контакт заземлення акумулятора (негативний).
  5. Для чищення стійки контактів спочатку відключіть кабель акумулятора, а потім зачистите контакт дротяною щіткою.
  6. При установці акумулятора перевірте, щоб опора акумулятора була встановлена ​​належним чином.
  7. При підключенні кабелів акумулятора спочатку підключіть (+) клему, а потім клему заземлення.
    УВАГА
    Електрична система трактора - система із заземленням негативного контакту. Будьте обережні, стежте за тим, щоб контакти акумулятора були правильно підключені при установці акумулятора.
  8. З питань, що стосуються безвідмовної роботи акумулятора зверніться до місцевого дилера.

ПІДКЛЮЧЕННЯ допоміжного акумулятори

Якщо акумулятор сів і неможливо запустити двигун, для запуску двигуна в якості джерела живлення використовується допоміжний заряджений акумулятор (з напругою 12 В), встановлений на іншому транспортному засобі. В цьому випадку необхідно дотримуватися такого порядку:

ПРАВИЛЬНЕ ПІДКЛЮЧЕННЯ

  1. Перед підключенням допоміжного акумулятора перевірте наступне:
    • Щоб пружина в кабельному затиску була в нормальному стані.
    • Щоб кабель або затиск ні пошкодженим або іржавим.

    УВАГА
    Вибирайте кабель допоміжного акумулятора, що володіє якомога більшої електроємна.

  2. Заглушіть двигун транспортного засобу (з боку джерела живлення), яке функціонує в нормальному режимі.
  3. З'єднайте затиск кабелю допоміжного акумулятора (червоний) з позитивною (+) клемою проблемного транспортного засобу і підключіть його з іншим затискачем з позитивною (+) клемою нормального транспортного засобу.
  4. Потім підключіть інший затискач кабелю допоміжного акумулятора (чорний) до негативного (-) клеми нормального транспортного засобу і підключіть його до блоку двигуна.
    ПОПЕРЕДЖЕННЯ
    Не порушуйте порядок, наведений вище.
    При остаточному з'єднанні генерується іскра.
    Тому, підключайте (-) зажим до блоку двигуна якнайдалі від акумулятора, який виробляє газ.
    Перед підключенням кабелів, якщо можливо, зніміть пробки заливних горловин електроліту, оскільки якщо пробки зняті, вибух буде менше, навіть якщо в результаті незначного пошкодження виникне загоряння.
  5. Запустіть двигун трактора з розрядженим акумулятором. Якщо двигун важко запустити, спробуйте запустити його після запуску нормального транспортного засобу.

ПОРЯДОК ВІДКЛЮЧЕННЯ допоміжного акумулятори

ПРАВИЛЬНЕ ВІДКЛЮЧЕННЯ

Після запуску двигуна, вимкніть кабелю допоміжного акумулятора в порядку, зворотному до наведеного вище.

  1. Спочатку вийміть затиск негативного (-) кінця від блоку двигуна проблемного трактора, потім зніміть інший затискач з негативного (-) контакту нормального транспортного засобу.
  2. Після цього від'єднайте затиск позитивного (+) контакту нормального транспортного засобу, потім зніміть інший затискач з позитивного (+) контакту проблемного транспортного засобу.

ПРАВИЛЬНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ акумулятори І ПІДКАЗКИ БЕЗПЕКИ

Робота позиція належне обслуговування Підказки з безпеки Перевірка електроліту Стежити за небезпекою вибуху
Перевірка рівень електроліту Якщо низький Долити Слідкуйте за тим, щоб не було забруднення розлитим електролітом про  
питома щільність Якщо нижче 1,200 <20 ° C - зарядити
  • Слідкуйте за розбризкуванням електроліту
  • Див. «Зарядка акумулятора»
про  
Тестер акумулятора Якщо став жовтим або червоним -Зарядіть Стежити за іскрами   про
Зовнішній вигляд Якщо забруднений - Вичистити
Якщо деформований або тріснуть - Замінити акумулятор
Слідкуйте за протіканням або забрудненням електролітом про  
Заливні пробки електроліту Забруднені, деформовані або ослаблені ...
Вичистити, перевірити, затягнути
Перевірити отвори, щоб не були засмічені про про
Клеми і кронштейн Ослаблені -Затянуть
Коррродіровани - Вичистити
Стежити за іскрами
Попередити протікання.
про про
Технічне обслуговування долити електроліт Долити дистильованою водою до вказаного рівня Чи не перелийте вище рівня. про  
зарядка ВКЛ Підключіть затискачі належним чином до (+) і (-), потім закрийте вимикач зарядного пристрою акумулятора. Зарядку слід проводити в добре провітрюваному місці. Слідкуйте за струмом, температурою, освітою іскор, появою туману сірчаної кислоти або газу.
Зніміть пробки.
про про
ВИКЛ Відкрийте вимикач зарядного пристрою акумулятора, потім від'єднайте затискачі.
затягування Щільно затягніть клеми і монтажний кронштейн. Намагайтеся не перетягувати і не вдаряти.   про
Частка Вичистіть поверхню акумулятора, клеми і кронштейн. Слідкуйте за тим, щоб не забилися отвори для заливних пробок. Уникайте створювати іскри від інструменту, протікання або пошкодження. про про
Установка і демонтаж акумулятора клема Процедура відключення: Спочатку заземлити (-) Стежити за іскрами   o
Підключення: Останнім заземлити (-)
монтажний кронштейн Демонтаж: Спочатку від'єднати всі клеми Затягнути болти і гайки до належного моменту затягування.
Стежити за іскрами від ударів інструментом.
o o
Установка: Не допускайте розхитаності
акумулятор Установка: Виберіть для трактора відповідний акумулятор (для заміни). Слідкуйте за положенням клем (+), (-) o o
Транспортування: Надійно і безпечно. Стежити за протіканням і іскрами.    
зберігання Акумулятор з електролітом Для зберігання виберіть місце, куди не потрапляє пряме сонячне світло. Стежити за протіканням або іскрами. o o
Періодично проводите зарядку
Утилізація акумулятора Для належної утилізації дилера. Не допускайте ураження електричним струмом чи протікання електроліту.
Тримайте акумулятор в місці, недоступному для дітей.
o o

ПЕРЕВІРКА РІВНЯ ЕЛЕКТРОЛІТУ

Рівень електроліту акумулятора

Рівень електроліту повинен знаходитися між позначками верхнього і нижнього рівня, нанесеними на зовнішню поверхню корпусу акумулятора. Особливо в жарку погоду, частіше перевіряйте рівень електроліту в акумуляторі.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
При перевірці акумулятора, будьте обережні з вогнем і намагайтеся не допускати попадання електроліту на одяг або частини тіла. Див. «Основні вимоги техніки безпеки при проведенні технічного обслуговування» в розділі ЗАСТЕРЕЖЕННЯ.

ЗАРЯДКА АКУМУЛЯТОРА

  1. Для того щоб зарядити акумулятор цього трактора, повільно проводите зарядку при силі струму 4,5 А.
  2. У тому випадку, коли питома щільність нижче 1,200 знизьте ток зарядки до 3 А. За додатковою інформацією зверніться до місцевого дилера.

ПРИМІТКА Не забудьте вимкнути лампу і не поводьтеся з акумулятором таким чином, який може привітан до швидкої розрядки.

ЗАМІНА трансмісійного масла

Видаліть зливні пробки, ліву і праву, розташовані в задній частині картера трансмісії, і злийте трансмісійне масло.

ПРИМІТКА
При заміні трансмісійного масла, одночасно необхідно провести чистку елемента масляного фільтра. Щоб наповнити картер трансмісії маслом, спочатку затягніть зливні пробки, витягніть пробку рівнеміра масла, а потім залийте масло в заливну горловину в кожусі, поки масло не почне переливатися через горловину вимірювача рівня масла.

ЧИЩЕННЯ ФІЛЬТРА ГІДРАВЛІЧНОГО ОЛІЇ

Зніміть фільтр при зливі масла з картера трансмісії і вичистіть фільтр.
Відпустіть обидва болта і витягніть фільтр масла гідравліки, розташований праворуч від картера трансмісії.
Знятий фільтр слід ретельно промити в розчині миючого засобу.
Якщо фільтр пошкоджений, його необхідно замінити на новий.
Після установки фільтра, перевірте, щоб не було протікання масла.

ПРИМІТКА

  1. Якщо злите трансмісійне масло необхідно використовувати повторно, перед зливом начисто витріть поверхню навколо зливної пробки, щоб пил або бруд не потрапила в масло.
  2. При роботі в нормальних умовах заміну масла слід проводити через кожні 200 годин. Якщо масло надмірно забруднюється, замініть його раніше зазначеного терміну.
  3. Для установки масляного фільтра перевірте, щоб кінець трубки фільтра був надійно вставлений в отвір поряд з маслоотводящей трубкою, а потім встановіть кришку.

ПЕРЕВІРКА РІВНЯ МАСЛА ПЕРЕДНЬОГО МОСТУ повнопривідних ТРАКТОРА І ЙОГО ЗАМІНА

ПЕРЕВІРКА РІВНЯ МАСЛА

Зніміть пробку рівнеміра масла, щоб переконатися в тому, що масло витікає. В іншому випадку долийте масло. Порядок заміни масла наведено в «ТАБЛИЦІ СМАЗКИ».
Необхідна кількість: MT 180D - 2,5 л (3/5 гал., 1/3 кварти)

ЗАМІНА МАСЛА ПЕРЕДНЬОГО МОСТУ

  1. Зніміть зливні пробки (в 3 місцях) і дайте маслу вилитися.
  2. Оберніть зливні пробки ущільнювальної стрічкою і затягніть їх.
  3. Залийте нове масло через заливну горловину.

УВАГА
Замініть масло після закінчення перших 50 годин роботи, а в наслідку міняйте його через кожні 200 годин.

ЧИЩЕННЯ ЕКРАНУ РАДІАТОРА

  1. Відкрийте капот і зніміть екран радіатора.
  2. Потім видаліть велику пил, солому тощо руками і промийте екран чистою водою.

ЧИЩЕННЯ РАДІАТОРА

  1. Перевірте радіатор на наявність засмічень і, при їх наявності, спочатку видаліть велику пил, солому тощо рукою.
  2. Промийте чистою водою, щоб змити залишилася пил або солому.

УВАГА
Будьте обережні, щоб не пошкодити радіатор, оскільки пошкоджений або деформований радіатор знижує ефективність охолодження.

ЧИЩЕННЯ РАДІАТОРА ЗСЕРЕДИНИ

Чистіть радіатор і систему холодоагенту двигуна миючим засобом в наступних випадках:

  1. Через 600 годин роботи.
  2. При додаванні антифризу.
  3. При заміні холодоагенту з метою видалення антифризу.

УВАГА
Для проведення чистки радіатора уважно прочитайте інструкцію до миючого засобу і строго їй слідуйте.

РЕГУЛЮВАННЯ ПЕДАЛІ СЦЕПЛЕНИЯ

Вільний хід педалі зчеплення дуже важливий і його завжди слід підтримувати в належних межах. Якщо вільний хід відсутній, диск зчеплення зношується дуже швидко, однак, якщо вільний хід занадто великий, це призведе до труднощами при відключенні зчеплення, навіть якщо педаль натиснута до упору, в результаті це ускладнить перемикання передач.

  • Величина вільного ходу повинна бути від 20 до 30 мм (від 0,79 до 1,18 дюйма)
  • Регулювання здійснюється наступним чином:
    1. Вийміть шплінт і штифт з головкою і отвором під шплінт тяги управління муфтою.
    2. Налаштуйте вільний хід, повернувши муфту.
      Всередину ......... Зменшити вільний хід
      Назовні ......... Збільшити вільний хід

ПРИМІТКА
Це регулювання важлива для підтримки зазору між вижимним важелем і вижимним підшипником для забезпечення плавного перемикання передач і передачі всієї потужності приводу трансмісії.

РЕГУЛЮВАННЯ педалі гальма

Слід підтримувати належне значення вільного ходу педалі гальма, в іншому випадку, може статися аварія або втрата потужності. До того, як регулювання гальма з одного боку стане неможливою навіть за допомогою тяги, внаслідок більш раннього зносу фрикційної гальмівної накладки з-за більш частого її використання в порівнянні з іншого накладкою, періодично міняйте місцями праву і ліву гальмівну колодку. Якщо один гальмо використовується частіше іншого, слід бути особливо уважним.
Вільний хід педалі гальма повинен складати від 20 до 30 мм (від 0,79 до 1,18 дюйма).
Регулювання здійснюється наступним чином:

  1. Зніміть палець шарніра, розташований на задньому кінці тяги гальма і звільніть блокування.
  2. Налаштуйте вільний хід, повернувши муфту.
    Всередину ......... Зменшити вільний хід
    Назовні ......... Збільшити вільний хід

Після досягнення зазначених значень з кожного боку, перевірте роботу гальм наступним чином:

  • Ефективність
    Виконайте гальмування з одного боку і поверніть стрижень, щоб перевірити ефективність гальм (з кожного боку).
  • Нерівномірний гальмування
    Зчепите праву і ліву педалі гальма стопорною пластиною та ведіть трактор в нормальному режимі. Одночасно натисніть на обидві педалі і перевірте рівномірність гальмування по сліду шин після пробуксовки. Якщо трактор зупиняється прямо, значить гальмування нормальне. Якщо він зупиняється з поворотом, потрібна повторна регулювання.

РЕГУЛЮВАННЯ педалі блокування диференціала

Відпустіть контргайку на стопорі педалі блокування диференціала і вверніть стопорній болт. При натиснутій педалі відрегулюйте стопорній болт таким чином, щоб він злегка стосувався педалі. Потім, виверніть стопорній болт на чверть або півоберта і зафіксуйте стопорною болт.

РЕГУЛЮВАННЯ ВАЖЕЛЯ ГАЗУ

Швидкість двигуна управляється за допомогою важеля газу, розташованого праворуч від приладової панелі.
Швидкість регулюється в наступних діапазонах:
Низька швидкість холостого ходу ......... 900 об / хв
Висока швидкість холостого ходу ......... 2 900 об / хв

  1. Переведіть важіль газу в положення низькій швидкості холостого ходу і звільніть гайку, що кріпить тягу управління швидкістю до муфти. Дивлячись на показання приладів на приладовій панелі, поверніть гайку так, щоб швидкість холостого ходу двигуна становила 900 об / хв і зафіксуйте її.
  2. Після того, як важіль газу буде зміщений вперед до упору, двигун почне працювати на максимальній швидкості 2 900 об / хв.
  3. Після того, як важіль газу буде зміщений назад до упору, двигун почне працювати на низькій швидкості холостого ходу.

ПРИМІТКА

  1. Регулювальний болт високій швидкості налаштований заздалегідь і запечатаний до виходу трактора з фабрики, щоб двигун працював на зазначеній максимальної швидкості коли важіль газу зрушать вперед до упору. Якщо зазначена швидкість не досягається, проконсультуйтеся у дилера Mitsubishi.
  2. Налаштуйте важіль газу належним чином за допомогою гайки, розташованої в точці кріплення важеля, щоб вона не зрушилася в результаті вібрації двигуна, від натягу пружини регулятора обертів, а також, щоб швидкість двигуна змінювалася плавно.

РЕГУЛЮВАННЯ ВАЖЕЛІВ УПРАВЛІННЯ гідравліки

Тяга управління гідравлікою була ретельно відрегульована на фабриці, тому, навряд чи виникне необхідність в її регулюванні.
Проте, якщо вона функціонує неправильно, відрегулюйте її таким чином:
При проведенні регулювання по необхідності зупиняйте і запускайте двигун.

РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ УПРАВЛІННЯ ПОЛОЖЕННЯМ

Joint муфта
Nut гайка
Feedback link Ланка зворотного зв'язку
a: In case play is too small or not available. а: У разі, коли люфт занадто малий або відсутній.
b: In case play is too great. b: У разі, коли люфт занадто великий.
Position control lever Важіль управління становищем
Lift arm підйомна штанга
Feedback link Ланка зворотного зв'язку
Ram shaft шток плашки
Nut гайка
Joint муфта
Arm штанга

Запустіть двигун і встановіть важіль управління гідравлікою, щоб підняти підйомну штангу на максимальну висоту без навісного обладнання. При піднятою таким чином штанзі, заглушите двигун і перевірте, щоб люфт при натисканні рукою в верхній частині підйомної штанги становив від 5 до 15 мм (0,2 ~ 0,6 дюйма).

  • Посуньте стопорній важіль до упору на підйомний кінець і зафіксуйте.
  • Зніміть підйомний стрижень для навісного обладнання з підйомної штанги.
  • При двигуні, що працює на швидкості близько 1000 об / хв, підійміть важіль управління до його торкання з обмежувачем і перевірте, щоб люфт на кінці підйомної штанги становив від 5 до 15 мм (від 0,2 до 0,6 дюйма) при піднятою підйомної штанзі .

ПРИМІТКА
Без цього люфту контур гідравліки під час підйому навісного обладнання буде схильний до дії додаткового тиску, що може привести до виникнення проблем.

  • Якщо люфт невеликий або відсутній, звільніть гайку ланки зворотного зв'язку і для проведення регулювання поверніть ланка зворотного зв'язку в напрямку підйомної штанги (напрямок затяжки).
  • Якщо люфт занадто великий, відрегулюйте його в напрямку від підйомної штанги (напрямок ослаблення).
  • Не забудьте зафіксувати гайку ланки зворотного зв'язку після регулювання.
  • Після регулювання, встановіть навісне обладнання і трохи збільште швидкість двигуна (більше 1 500 об / хв). За допомогою важеля управління гідравлікою кілька разів підніміть і опустіть навісне обладнання для перевірки функціонування.

УВАГА
Перевірте, щоб після регулювання не було чутно звуку виходить під тиском рідини (писк).

ЗАПОБІЖНИЙ КЛАПАН ГІДРАВЛІЧНОГО НАСОСА

Система гідравліки оснащена запобіжним клапаном насоса для захисту гідравлічного насоса і маслопроводу від аварій, викликаних високим тиском в системі.
Для повного потоку встановлений тиск становить 135 кг / см2 (1 920 psi). Чи не налаштовуйте і не розбирайте запобіжний клапан насоса, оскільки для його регулювання потрібне спеціальне обладнання та інструмент.

ГЕНЕРАТОР ЗМІННОГО СТРУМУ (альтернатори)

Це генератор змінного струму. В цьому генераторі використовуються герметичні підшипники, тому мастило не потрібно.
При проведенні технічного обслуговування приділяйте увагу наступним питанням.

  1. У генератора заземлений негативний контакт, тому в разі зміни контактів місцями діод буде пошкоджений. Будьте уважні при підключенні його до акумулятора.
  2. Оскільки напруга акумулятора завжди підключається до клеми А, не запускайте двигун при відключеною клеми А.
  3. Чи не промивайте генератор струменем води високого тиску.
  4. Зверніть увагу на натяг ременя, він повинен забезпечувати нормальну зарядку акумулятора.
  5. Під час роботи перевірте, щоб вимикач стартера знаходився в положенні ВКЛ.
  6. При виникненні труднощів, проконсультуйтеся у дилера Mitsubishi.

ПУСКОВОЙ ДВИГУН

Для обслуговування пускового двигуна необхідне спеціальне обладнання і інструменти. Коли сила вращающая сила двигуна невелика, виміряйте напругу акумулятора, оскільки це може бути пов'язано з недостатньою ємністю акумулятора. Якщо напруга правильне, а обертання недостатнє, зверніться до дилера, щоб він провів перевірку вугільної щітки на наявність зносу і електромагнітного перемикача. Двигун іноді не запускається навіть якщо світло горить досить яскраво. Причина може бути пов'язана з проблемами в регуляторі або слабким підключенням контактів акумулятора.
Коли стартер не працює, припиніть водіння, оскільки це може призвести до пошкодження двигуна або акумулятора. В цьому випадку, проконсультуйтеся у свого дилера.

запальних свічок

Запальні свічки з закритим нагрівачем з'єднані паралельно. Тому, якщо одна зі свічок відключена, то запалювання не буде повністю відключено. Коли нагрівальний провід запальної свічки відключений, час попереднього розігріву керуючого опору аномально збільшується. Коли центр полярності, корпус і екран вступають в контакт один з одним, лампа запальної свічки буде дуже швидко нагріта і проводка ланцюга попереднього розігріву згорить.

ПРЕДОХРАНИТЕЛЬ

У ланцюзі встановлено запобіжник для захисту електричної системи від проблем.
Номінальний струм запобіжника 10 А, він встановлений в блоці запобіжників по панеллю приладів. Якщо запобіжник перегорів, спочатку виявите можливу причину і замініть запобіжник новим, зазначеного типу. Не використовуйте запобіжник з великим номінальним струмом.

  1. Комбінація приборів
  2. Проблисковий маячок
  3. Фари / клаксон

РОЗДІЛ 7. ЗБЕРІГАННЯ

ЗБЕРІГАННЯ

Коли трактор не використовується протягом деякого часу, його слід зберігати в сухому і захищеному місці. Слід зазначити, що зберігання трактора поза приміщенням призведе до скорочення терміну його служби.
При зберіганні трактора дотримуйтесь процедури, наведені нижче:

  1. Після мийки та чистки трактора не забудьте провести мастило. А якщо встановлено гідравлічне навісне обладнання, нанесіть протикорозійну мастило на всі виступаючі поверхні циліндра або штока поршня.
  2. Запустіть двигун, щоб масло в картері досить розігрілося, потім злийте масло і замініть масляний фільтр. Заправте картер новим маслом, зазначеним в «ТАБЛИЦІ СМАЗКИ» і запустіть двигун приблизно на п'ять хвилин.
  3. Тримайте трактор в місці, де шини не будуть схильні до впливу сонячного світла. Перед приміщенням на зберігання вимийте і вичистіть шини. Для тривалого зберігання підійміть трактор домкратом, щоб шини не відчували навантаження. Якщо трактор не піднято на домкрати, періодично підкачуйте шини.
  4. Після того, як двигун досить охолоне, злийте столову ложку моторного масла з трубки сапуна. Щоб розподілити масло по всіх стінок циліндра, поверніть двигун протягом п'яти або десяти секунд. Після зливу масла встановіть шланг сапуна на трубку.
  5. Злийте воду з системи охолодження двигуна і заповніть сумішшю антифризу з водою в пропорції для самої низької температури, зазначеної на контейнері.
  6. Залийте паливо в паливний бак і вичистіть паливний фільтр.
  7. Вставте пробку в вихлопну трубу.
  8. Вичистіть повітряний фільтр, а потім закрийте його так, щоб герметизувати систему всмоктування повітря.
  9. Перевіряйте рівень і щільність електроліту в акумуляторі не рідше одного разу на місяць. Для підвищення надійності, а також запобігання замерзання, акумулятор слід постійно зберігати повністю зарядженим.
  10. Утримуйте зчеплення в розімкнутому стані за допомогою фіксатора, щоб фрикційна накладка муфти не впирається в маховик або натискний диск зчеплення.

ВВЕДЕННЯ В ЕКСПЛУАТАЦІЮ ПІСЛЯ ЗБЕРІГАННЯ

  1. Перевірте, щоб в'язкість масла в картері двигуна відповідала зазначеній в «ТАБЛИЦІ СМАЗКИ».
  2. Вийміть пробку з вихлопної труби.
  3. Зніміть кришку з повітряного фільтра.
  4. Перевірте, щоб акумулятор був повністю заряджений, а контакти були досить щільно затягнуті.
  5. Залийте паливо в паливний бак.
  6. Відпустіть педаль зчеплення.
  7. Також як і при приміщенні на зберіганні, злийте столову ложку масла з трубки сапуна і поверніть двигун, штовхаючи за гумову частину вимикача соленоїдного перемикача, протягом п'яти або десяти секунд, щоб запобігти запуск двигуна.
  8. Запустіть двигун як зазначено в розділі «ЗАПУСК І ЗУПИНКА ДВИГУНА» і дайте йому попрацювати на невеликих оборотах. Чи не збільшуйте різко газ або не запускайте двигун працювати на високих швидкостях негайно після запуску.

РОЗДІЛ 8. СХЕМА електропроводки

Flash & Turn Signal (RH) Проблисковий маячок і покажчик повороту (правий) Fuse Box Блок плавких запобіжників
Glow Duration unit Блок запальної свічки Oil Pressure Switch (ENG) Реле тиску масла (ENG)
Lighting Switch & Horn Вимикач освітлення і звукового сигналу Fuel Tank Паливний бак
Flash & Turn Signal (LH) Проблисковий маячок і покажчик повороту (лівий) Alternator Генератор змінного струму
To worklight До робочого ліхтаря Flasher Unit Проблисковий маячок
Combination Flash and Turn Signal Switch Комбінований вимикач проблискового маячка і покажчиків повороту Glow Plugs запальні свічки
Kay Starter Switch Вимикач ключа запалювання Horn кнопка клаксона
Stop Button кнопка Стоп Head Light (RH) Фара (права)
Red Rear Light Червоний задній ліхтар Head Light (LH) Фара (ліва)
Safety Starter Switch Аварійний вимикач стартера Battery 12V Акумулятор 12 В
Cluster Assy блок контактів Starter 12V 1.6 kW Стартер 12 В 1,6 кВт
Engine Shut-off Solenoid Соленоїд відключення двигуна Ground заземлення
Fuse Box Блок плавких запобіжників    

РОЗДІЛ 9. Технічні характеристики І ДАНІ

ДВИГУН (дизельний двигун Mitsubishi)
Модель K3C
Тип Дизельний двигун з водяним охолодженням, вертикальний 4-тактовий з верхнім клапаном
кількість циліндрів 3
Робочий об'єм циліндра 900 см. Куб (54,91 куб. Дюймів)
Діаметр циліндра х хід 70 x 78 мм (2,76 x 3,07 дюйма)
коефіцієнт стиснення 23: 1
Макс. чиста потужність к.с. 18,5 к.с. / Швидкість двигуна 2 700 об / хв
Максимальний крутний момент 53 кг-м / швидкість двигуна: 1 600 об / хв
Максимальна швидкість двигуна 2 900 (+ 0 / -75) об / хв
Швидкість холостого ходу 925 ± 25 об / хв
тиск компресії 32 кг / см2 (455 psi) при швидкості двигуна 280 об / хв
порядок вприскування 1-3-2
вага 125 кг (276 фунтів) в сухому стані
Зазор клапана: Впуск
Випуск
0,30 мм (0,01 дюйма) в холодному стані
0,30 мм (0,01 дюйма) в холодному стані
СИСТЕМА ОХОЛОДЖЕННЯ
Тиск кришки радіатора 0,9 кг / см2 (12,8 psi)
Водяний насос відцентрового типу
ПАЛИВНА СИСТЕМА
паливо Дизельне паливо № 2
Паливний насос високого тиску Тип Bosch M
Форсунка паливного насоса високого тиску дросельного типу
Паливний фільтр З паперовим фільтруючим елементом
СИСТЕМА ЗМАЗКИ
Паливний насос Насос трохоідного типу
Масляний фільтр З паперовим фільтруючим елементом, патронного типу
Тиск масла 4 кг / см2 (56,9 psi) в холодному стані
ПОВІТРЯНИЙ ФІЛЬТР
Тип Мішок, типу «масляна ванна»
Фільтр сітчастий
РЕГУЛЯТОР ОБОРОТОВ
Тип Механічний, відцентрового типу
ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА
акумулятор (12 В - 60 Ач)
Генератор 12 В - 35 А
пусковий двигун 12 В - 1,6 кВт магнітного типу
Запальна свічка 10,5 В - 30 А
(Швидкого передпускового розігріву з закритим нагрівачем)
РОЗМІРИ ШАСІ
Модель Повний привід
Габаритна довжина (до краю шини) 2 225 мм
(87,6 дюйма)
габаритна ширина 970 мм
(38,2 дюйма)
Габаритна висота (до рульового колеса) 1 185 мм
(46,7 дюйма)
Колісна база 1 422 мм
(56,0 дюймів)
Дорожній просвіт 215 мм
(8,46 дюйма)
Колія (з шинами AG)  
передня 785 мм
(30,9 дюйма)
задня 740 і 890 мм
(29,1 м 35,0 дюймів)
вага 625 кг
(1 378 фунтів)
Радіус повороту (з гальмами) 1 850 мм
(72,8 дюйма)
СЦЕПЛЕНИЕ
Тип зчеплення Одинарна муфта, сухого типу
СЦЕПЛЕНИЕ
Тип зчеплення Одинарна муфта, сухого типу
Трансмісія
Кількість важелів перемикання передач 2
кількість швидкостей 6-вперед 2-назад
Тип перемикання швидкості З ковзної зубчастої шестерні
Диференціальна передача З конічної зубчастої шестернею
Блокування диференціала З механізмом блокування диференціала
ВІДБІР ПОТУЖНОСТІ
Вал відбору потужності 1-3 / 8 дюйма, 6-шплінтовой, стандарт SAE
Швидкість валу РТО 623, 919, 1 506 об / хв / швидкість двигуна 2 700 об / хв
Стандартна швидкість РТО (1-я) 540 об / хв / двигун 2 340 об / хв
(3-я) 1 000 об / хв / двигун 1 793 об / хв
Напрямок обертання За годинниковою стрілкою дивлячись ззаду
ТОРМОЗ
Тип З ножним керуванням, внутрішнього розширювального типу, водонепроникні
паркувальний гальмо Блокування основного гальма важелем
РУЛЬОВЕ УПРАВЛІННЯ
Тип рульового управління Кульковий гвинт / черв'ячне колесо
Сходження (задньопривідний)
(повнопривідний)
5 ~ 8 мм (0,20 ~ 0,31 дюйма)
0 ~ 6 мм (0 ~ 0,24 дюйма)
СИСТЕМА ГІДРАВЛІКИ (активна система гідравліки Mitsubishi)
управління Положення (підйом і опускання), управління швидкістю опускання і фіксація.
Тип циліндра Отднотактний циліндр
Тиск запобіжного клапана 135 кг / см2 (1 920 psi)
модель насоса GP-3607A
Продуктивність гідравлічного насоса 12,9 л (3,4 гал.) / Хв при швидкості двигуна 2 700 об / хв (розрахункова продуктивність)
(5, 25 см3 / об (0,32 куб. Дюйм за об.))
Тип гідравлічного насоса Типу навантажувального тиску
Стопорній клапан навісного обладнання З стопорним клапаном
гідравлічне масло Див. «ТАБЛИЦЮ СМАЗКИ»
Зовнішнє гідравлічне обладнання Кран PT3 / 8
Проміжна пластина гідравліки опція
ТРЕХУЗЛОВАЯ зчіпка
Діаметр отвору під штифт верхньої зчіпки 19,5 мм (0,77 дюйма)
Діаметр отвору під штифт нижньої зчіпки 225 мм (0,89 дюйма)
Ширина поперечного вала 683 мм (26,9 дюйма)
ТЯГОВИЙ СТЕРЖЕНЬ
Тип фіксованого типу
Максимальна тягове навантаження
(повнопривідний)
590 кг (1 301 фунт)
ШИНИ
AG Передні 5-12 4 зусилля для с / г робіт
Задні 8-18 4 зусилля для с / г робіт
210 кг / 2,2 кг / см2 (463 фунта / 31 psi) (з одного боку)
520 кг / 1,6 кг / см2 (1 146 фунтів / 23 psi) (з одного боку)
ШВИДКОСТІ РУХУ
Макс. F-1
F-2
F-3
F-4
F-5
F-6
Rt
R-2
Розмір шин 8-18
при швидкості двигуна 2 700 об / хв
км / ч м / с миль / год
1,2 0,33 0,75
1,9 0,53 1,18
3,2 0,89 1,99
5 , 4 1,50 3,35
8,2 2,28 5,09
14,5 4,03 9,00
1,6 0,44 0,99
6,9 1,92 4,28
ОБСЯГИ
Моторне масло 3,0 л (3/4 гал., 1/3 пінти)
Паливний бак 18,0 л (4 гал., 3 кварти)
охолоджуюча вода 5,0 л (1 гал., 1-1 / 4 кварти)
масло трансмісії 12,0 л (3 гал., 2/3 кварти)
гідравлічне масло Таке ж, як і трансмісійне масло
Картер рульового механізму 200 куб. см (3/7 пінти)
Передній міст повнопривідного трактора
(з картером диференціала)
25 л (1/2 гал., 2/3 кварти)
Повітряний фільтр 300 мл

Технічні характеристики можуть бути змінені без повідомлення.