Даний посібник з експлуатації містить відомості по експлуатації, мастилі і технічного обслуговування вашого трактора. Це всеосяжні і важливі відомості, які призначені для того, щоб допомогти вам у застосуванні вашого трактора , навіть в тому випадку, якщо у вас немає досвіду.

 

Наскільки добре ваш трактор буде продовжувати працювати з задовільною продуктивністю, в значній мірі залежить від способу його експлуатації. Тому, необхідно уважно прочитати цей посібник і тримати його під рукою для того, щоб здійснювати експлуатацію та технічне обслуговування належним чином і постійно підтримувати трактор в справному стані.

Якщо вам буде потрібно будь-яка інформація про ваш тракторі, зверніться до місцевого дилера або дистриб'ютора, при цьому вкажіть серійні номери самого трактора і його двигуна.

Ми впевнені, ви будете задоволені своїм трактором.

ПРИМІТКА:
Такі вирази, як ЛІВОРУЧ, СПРАВА, СПОРУД або ЗЗАДУ, використані в цьому посібнику, слід розуміти відповідно до наступних правил: СПОРУД означає з боку передньої решітки, тоді як ЗЗАДУ означає сторону трактора, з якої розташований підйомний важіль. ЛІВОРУЧ або ПРАВОРУЧ означає з лівого або з правого боку трактора, по відношенню до спостерігача, що сидить в кріслі оператора особою вперед.

СЕРІЙНІ НОМЕРА

Серійний номер трактора
Номер розташований вгорі праворуч на картері трансмісії.
Серійний номер двигуна
Номер розташований праворуч на блоці циліндрів, спеціально з боку паливного насоса високого тиску.

ЗВЕРНЕННЯ З НОВИМ тракторів

Всі компоненти вашого трактора під час збирання на заводі піддавалися жорсткій перевірці. Проте, оператор повинен самостійно ретельно перевіряти новий трактор протягом перших 25-50 годин роботи, при цьому слід уникати робіт, що вимагають підвищених навантажень. При виконанні робіт, що потребують підвищених навантажень, якщо це неминуче, ведіть трактор на більш низькій передачі, ніж при експлуатації в звичайному режимі, а також запускайте двигун на більш низькій швидкості.

«ВАЖЛИВЕ» ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРОТЯГОМ ПЕРШИХ 50 ГОДИН

Якщо трактор новий, то після перших 50 годин роботи, то відповідно до даним посібником з експлуатації необхідно провести наступне технічне обслуговування і перевірку:

  1. Заміна масляного фільтра двигуна і моторного масла.
  2. Заміна трансмісійного масла.
  3. Затягування всіх болтів і гайок, приділіть особливу увагу болтів і гайок рульового колеса і рульового приводу.
  4. Перевірка і регулювання ременя вентилятора.
  5. Перевірка справності коліс і належного тиску в шинах.
  6. Затягування болтів головки циліндра і регулювання зазорів клапана.
  7. Заміна масла картера диференціала переднього моста і коробки передач повнопривідного трактора.
  8. Заміна охолоджуючої води.
  9. Частка елемента повітряного фільтра.
  10. Чистка паливного фільтра.
  11. Перевірка осьового люфту передньої маточини.
  12. Перевірка електроліту акумулятора.
  13. Чистка фільтра гідравлічного масла.

Це обслуговування через 50 годин - важлива процедура, яка дозволить підтримувати трактор в чудовому стані, тому, повинна бути проведена належним чином.

РОЗДІЛ 1 - ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ

ПАМ'ЯТАЙТЕ: «БЕЗПЕКА» - ЛИШЕ СЛОВО, ПОКИ НЕ ПОЧАЛАСЯ РОБОТА

Якщо неправильно поводитися з трактором може призвести до нещасного випадку. Перед експлуатацією трактора уважно прочитайте цей посібник і до кінця зрозумійте всі його зміст. Зокрема, необхідно строго дотримуватися інструкції, наведені в розділі «Заходи безпеки».

A. ЗАГАЛЬНІ ЗАХОДИ БЕЗПЕКИ ПІД ЧАС ЕКСПЛУАТАЦІЇ

  1. При експлуатації трактора виконуйте всі заходи безпеки, наведені в цьому посібнику.
  2. Для експлуатації трактора надягайте щільно облягаючий одяг, що не утрудняє руху. Щоб уникнути захоплення рухомими деталями не носіть вільні куртки, кашне, краватки, шарфи або сорочки з довгими рукавами.
  3. Завжди працюйте тільки перебуваючи в гарній фізичній формі, щоб уникнути перевтоми перед роботою необхідно відпочити.
  4. Не дозволяйте дітям або дорослим, які не володіють знаннями про трактор або порядку його експлуатації, працювати на тракторі.
  5. Не дозволяйте будь-кому кататися на тракторі, тяговому стрижні або навісному обладнанні при русі на тракторі або під час його експлуатації.

B. ОСНОВНІ ВИМОГИ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

Перед експлуатацією трактора завжди дотримуйтесь інструкції по проведенню технічного обслуговування:

  1. При експлуатації трактора негайно відремонтуйте фари і робочі ліхтарі, необхідні для дотримання правил дорожнього руху.
  2. Тримайте сходинки трактора в чистоті, щоб уникнути травм внаслідок підсковзувань.
  3. Якщо вал РТО не використовується, закривайте його кожухом.
  4. Перед зняттям будь-якої деталі не забудьте включити гальмо і опустити пристосування або навісне обладнання.
  5. Чи не регулюйте і не обслуговуйте рухається трактор або трактор з працюючим двигуном. Гальма або зчеплення повинні бути відрегульовані належним чином відповідно до порядку регулювання, викладеним в цій інструкції.
  6. Чи не знімайте кришку радіатора при працюючому двигуні. Заглушіть двигун і почекайте якийсь час, щоб він охолов. Для того щоб зняти кришку, спочатку відверніть її до першої зупинки, щоб скинути тиск. Для заміни холодоагенту використовуйте бак регенерації охолоджуючої рідини.
  7. Гідравлічне масло або паливо, що вириваються під тиском, можуть проникнути в шкіру і привести до серйозних травм. Перед тим, як виймати ліній подачі палива або масла, переконайтеся в тому, що тиск скинуто. Перед відновленням тиску після проведення ремонту, переконайтеся в тому, що всі з'єднання щільно затягнуті, а компоненти гідравліки знаходяться в нормальному стані. При отриманні травми від вирвалася рідини негайно зверніться до лікаря за наданням медичної допомоги.
  8. При заправці будьте особливо обережні, спочатку повністю заглушите двигун, щоб уникнути загоряння палива. Не проводьте заправку поруч з джерелами відкритого вогню або під час куріння. При доливанні палива завжди користуйтеся лійкою і проводите заправку тільки поза приміщенням. Після завершення заправки зітріть все, що пролилося паливо з трактора і надійно закрийте кришку паливного бака.
  9. Перед початком проведення будь-яких робіт з електрообладнанням або робіт, при яких можливий випадковий дотик електричних деталей, спочатку відключіть кабелі акумулятора. Чи не знімайте гумову насадку позитивного кінця кабелю акумулятора. Перед підключенням акумулятора до зарядного пристрою переконайтеся в тому, що вимикач зарядного пристрою знаходиться в положенні «ВИКЛ» (OFF). Перевірте порядок підключення зарядного пристрою до контактів акумулятора (позитивний до позитивного, негативний до негативного). Під час зарядки акумулятора він виділяє значну кількість водню. Прийміть запобіжні заходи від загоряння: не допускайте присутності відкритого вогню в зоні проведення робіт. Не допускайте витоку електроліту, оскільки він призводить до подразнення шкіри або пошкодження одягу.
    1. При попаданні розведеної сірчаної кислоти з акумулятора в очі: промийте очі великою кількістю чистої, проточної води протягом більше 15 хвилин, при цьому очі повинні бути широко відкриті.
    2. При ковтанні розведеної сірчаної кислоти з акумулятора: негайно прополощіть рот прісною водою і випийте кілька сирих яєць або багато молока. Лежите спокійно.
    3. При попаданні розведеної сірчаної кислоти з акумулятора на шкіру або одяг: повністю змийте розбавлену сірчану кислоту великою кількістю проточної чистої води і нейтралізуйте уражену ділянку мильним розчином. Потім сполосніть водою.
    4. При розливі розведеної сірчаної кислоти: змийте великою кількістю води або нейтралізуйте гашеним вапном або двовуглекислим натрієм.
  10. Перед проведенням, перерахованих нижче, операцій зупиніть двигун і перевірте, щоб важіль перемикання РТО знаходився в нейтральному положенні:
    1. Зняття валу карданного валу між РТО і будь-яким пристроєм,
    2. Регулювання приводу РТО і зчіпки,
    3. Регулювання або чистка приналежності з приводом від РТО.
  11. Рульове колесо завжди має певний люфтом, який необхідний для плавного зачеплення зубчастого сектора і провідної шестерні. Завжди перевіряйте величину люфту. Не використовуйте трактор якщо рульове колесо має занадто великим або занадто маленьким люфтом.

С. ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТРАКТОРА

Перед управлінням трактором дотримуйтесь наступних правил:

C-1 Перед запуском і водінням трактора
Керуйте трактором тільки сидячи в кріслі оператора і постійно тримаючи його за рульове колесо. Не намагайтеся виконувати будь-які операції з трактором з іншого місця, перебуваючи на тракторі чи поза ним. При експлуатації трактора завжди надягайте жорсткий шолом.

C-2 Запуск і водіння трактора
Завжди ведіть трактор з належною швидкістю, яка дозволяє вам тримати трактор під повним контролем.

Для того щоб почати рух знизьте швидкість двигуна і повільно відпустіть педаль зчеплення. Якщо педаль відпустити різко, трактор підстрибне. Перед тим, як залишити трактор заглушите двигун, витягніть ключ, включите паркувальне гальмо і переконайтеся в тому, що трактор повністю зупинений, а навісне обладнання стосується землі.

При експлуатації трактора на нерівній поверхні знижуйте швидкість.

Не намагайтеся заплигувати або зістрибувати з трактора на ходу.

При запуску трактора, управлінні навісним обладнанням або при включенні РТО переконайтеся в тому, щоб на шляху нікого не було, особливо дітей.

При запуску двигуна в замкнутому просторі або в будівлі, забезпечте достатню вентиляцію: відкрийте двері і / або вікна для того, щоб запобігти вдихання чадного газу. Для трактора з кабіною встановіть подовжувач вихлопної труби.

Якщо трактор оснащений ROPS, перед використанням трактора застебніть ремінь безпеки і тримайте його застебнутим під час експлуатації.

Не рекомендується користуватися ременем безпеки, якщо трактор не оснащений ROPS.

C-3 Рух дорогами і вулицями
Для руху по дорогах і вулицях перед початком руху перевірте, щоб обидві педалі гальма були зчеплені; це дозволить запобігти незалежне спрацьовування кожного гальма.

Не користуйтеся замком диференціала при русі на високій швидкості або при русі по дорозі. При водінні повнопривідного трактора по дорозі, перевірте, щоб важіль включення повного приводу знаходився в положенні ВИКЛ. (OFF).

C-4 Кермо і поворот трактора
Перед входом в поворот знизьте швидкість і відключіть замок диференціала, при цьому будьте обережні, стежте за тим, щоб навісне обладнання, встановлене спереду або ззаду не вдарило кого-небудь або що-небудь.

C-5 Буксирування і експлуатація трактора в горбистій місцевості
Під час буксирування вантажу вниз по схилу переведіть важіль перемикання передач на низьку швидкість і застосовуйте гальмо двигуна. Не намагайтеся знижувати швидкість тільки за допомогою гальма.

Буксирування важких предметів по схилу вкрай небезпечна. Збільште ширину колії трактора і встановіть на колеса або шасі баласт, щоб підвищити стійкість і працюйте дуже обережно.

При експлуатації трактора або на крутому схилі, або на рівній поверхні не робіть різких поворотів, гальмування і різко не вмикайте зчеплення або навісне обладнання.

Не працюйте на тракторі на краю урвищ або крутих схилів. Будьте дуже уважні, працюючи після дощу, коли грунт стає м'якою і може легко обвалитися.

Під час буксирування користуйтеся тільки тяговим стрижнем. Розмістіть точку зчіпки нижче центральної лінії заднього моста. При використанні ланцюга не намагайтеся різко рухатися вперед.
При використанні довгому ланцюгу або кабелю для кріплення вантажу до трактора, повільно починайте рух вперед до усунення провисання.

Уникайте працювати на дуже крутих схилах, де це може бути небезпечно, в тих випадках, коли це необхідно, будьте гранично обережні.
При виїзді з траншеї або болотистого місця, або вгору по крутому схилу можливе перекидання трактора назад. По можливості в подібних ситуаціях рухайтеся заднім ходом. Якщо в ситуації, що склалася рух заднім ходом неможливо, користуйтеся баластом передніх коліс або баластом шасі для поздовжньої балансування трактора. Крім того, якщо ззаду встановлено надзвичайно важке навісне обладнання, то спробуйте домогтися рівноваги таким же чином. При русі вниз по схилу заднім ходом або вгору переднім не вмикайте різко зчеплення, гальма, важіль газу, а також не повертайте різко рульове колесо. Будьте особливо обережні на слизькій дорозі.

Під час буксирування (за допомогою мотузки або вантаж підвішений спереду) перевірте, щоб важіль перемикання основних передач і важіль перемикання допоміжних передач знаходилися в «нейтральних» (NEUTRAL) положенні, при цьому задні колеса повинні залишатися на землі.
* Ці важелі не повинні перебувати в будь-якому діапазоні швидкостей.

При запуску двигуна шляхом буксирування трактора з розрядженим акумулятором, переведіть важіль перемикання основних передач в положення 3-й швидкості, а важіль перемикання допоміжних передач на найвищу швидкість, потім повільно відпустіть зчеплення. Не встановлюйте важіль перемикання допоміжних передач на низьку швидкість.

Під час буксирування трактора підтримуйте безпечну швидкість. Під час буксирування трактора потужністю менше 20 к.с. рекомендована швидкість складає 10 км / год (6,3 миль / год) або менше і 20 км / год (12,4 миль / год) або менше для тракторів потужністю більше 20 к.с.

Під час буксирування або роботі на крутому спадному схилі використовуйте гальмо двигуна для підтримки безпечної швидкості.

Чи не рухайтеся по інерції (накатом) коли важіль перемикання основних передач знаходиться в «нейтральну» положенні або коли зчеплення відключено.

C-6 Використання навісного обладнання
З метою безпеки при установці або експлуатації навісного обладнання дотримуйтесь інструкції, що додаються до конкретного пристосуванню.

При використанні сільськогосподарських хімікатів з навісним обладнанням, встановленому на трактор, завжди лише як описано в керівництві з експлуатації даного обладнання, а також вказівки виробника хімікатів.

З-7 Конструкція для захисту при перекиданні (ROPS)
Настійно рекомендується встановити на трактор ROPS (конструкцію для захисту при перекиданні). Для цих тракторів передбачена установка рами ROPS. Трактори можуть перекидатися.
При установці ROPS завжди щільно затягуйте болти. Будьте уважні при установці ременя безпеки, зверніть увагу на міцність ременя і кріплення, воно не повинно бути пошкоджено або від'єднано. За додатковими подробицями зверніться до свого дилера.

РОЗДІЛ 2. Зовнішній вигляд І НАЗВА КОЖНІЙ ДЕТАЛІ

  1. Рульове колесо
  2. Горловина паливного бака
  3. фари
  4. важіль газу
  5. Важіль перемикання основних передач
  6. Комбінований вимикач проблискового маячка і покажчиків повороту
  7. MT 180D. . . Важіль управління становищем
  8. крісло
  9. крила
  10. педалі гальма
  11. Педаль газу
  12. Важіль перемикання передач Висока-Низька
  13. Важіль включення повного приводу
  14. передня шина
  15. задня шина
  16. бампер
  1. капот
  2. глушник
  3. Картер диференціала переднього моста
  4. тяга
  5. Педаль зчеплення
  6. Важіль перемикання РТО
  7. підлокітник
  1. акумулятор
  2. кришка радіатора
  3. Повітряний фільтр типу «масляна ванна»
  4. Заправний ковпачок моторного масла
  5. Горловина паливного бака
  6. Генератор змінного струму
  1. Форсунка паливного насоса високого тиску
  2. Паливний насос високого тиску
  3. Шланг повітряного фільтра
  4. шланг радіатора

Для того щоб відкрити капот потягніть назад гачок, розташований на задній стороні капота.
Після закриття капота перевірте, щоб капот був щільно закритий.

РОЗДІЛ 3. ПРИЛАДИ І ЕЛЕМЕНТИ УПРАВЛІННЯ

    1. паливний витратомір

li> Тахометр

  1. Датчик температури води
  2. Комбінований вимикач індикаторів
  3. вимикач зупинки
  4. Вимикач фар і звукового сигналу
  5. часомерье
  1. Вимикач ключа запалювання
  2. важіль газу
  3. Блок плавких запобіжників

ТАХОМЕТР І ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНІ ІНДИКАТОРИ

Індикатор повороту вліво і вправо
Індикатор дальнього світла сигнал запалювання Попередити-вельних індикатор тиску масла Індикатор заряду акумулятора
положення розігріву Харчування подається на запальну свічку
Положення ВИКЛ. Двигун і всі ліхтарі вимкнені
Положення ВКЛ. Двигун працює, електричне коло запитана
положення ПУСК Запуск двигуна, після чого ключ повертається в положення ВКЛ.

УВАГА
Завжди, коли трактор не використовується, не забувайте витягувати ключ.

СИГНАЛ ЗАЖИГАНИЯ

Коли ключ стартера знаходиться в положенні ВКЛ, на приладовій панелі загоряється індикатор сигналу запалювання, це свідчить про те, що двигун розігрівається.

запальних свічок

Двигун оснащений запальної свічкою швидкого передпускового розігріву з закритим нагрівачем, яка здійснює попередній розігрів камери згоряння, щоб двигун можна було легко запустити навіть в холодну погоду.

Тахометр показує швидкість двигуна об / хв.

показання приладу Швидкість обертання валу РТО
2 340 коли вал PTO на 1-й передачі 540 об / хв
1 793 коли вал PTO на 3-й передачі 1 000 об / хв

ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНИЙ ИНДИКАТОР ЗАРЯДУ АКУМУЛЯТОРА

При повороті вимикача стартера в положення ВКЛ, цей індикатор загоряється. Коли акумулятор заряджений нормально, то при працюючому двигуні цей індикатор не повинен горіти. Якщо індикатор продовжує горіти, негайно заглушіть двигун і зверніться до свого дилера.

ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНИЙ ИНДИКАТОР ТИСКУ МАСЛА

При повороті ключа стартера в положення ВКЛ, цей індикатор загоряється. Коли масло циркулює нормально, то при працюючому двигуні цей індикатор гасне. Якщо індикатор продовжує горіти після запуску двигуна, негайно заглушіть двигун і перевірте рівень мастильного моторного масла. Якщо рівень масла в нормі, зверніться до свого дилера.

ІНДИКАТОР ТЕМПЕРАТУРИ ВОДИ

Коли температура охолоджуючої води перевищує 110 ° C (230 ° F). В цьому випадку негайно зменшіть швидкість двигуна до приблизно 900 об / хв і дочекайтеся коли попереджувальний індикатор згасне. Потім заглушите двигун і перевірте кількість охолоджуючої води, натяг ременя вентилятора, блок датчика температури.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Будьте особливо обережні при знятті кришки радіатора.

паливний РАСХОДОМЕР

Показує обсяг залишився палива. Коли стрілка знаходиться в положенні «Е», як можна швидше проведіть заправку.

КНОПКА клаксони

Клаксон працює коли ключ вимикача запуску знаходиться в положенні ВКЛ.

Кнопка клаксона знаходиться в комбінованому вимикачі, який управляє фарами, звуковий сигнал спрацьовує при натисканні цієї кнопки.

КОМБІНОВАНИЙ ВИМИКАЧ проблисковими маячками І покажчиків повороту

Два проблискових маячка розташовані на задній поверхні крил. Кожен раз, коли трактор експлуатується на громадських дорогах, слід включати проблискові маячки.
Вимикач проблискових маячків встановлений на приладовій панелі і використовується при здійсненні поворотів вправо або вліво.
При повороті вимикача вліво починає блимати лівий сигнал повороту, а при повороті вправо - правий сигнал повороту відповідно.

ВАЖІЛЬ ГАЗУ

Коли важіль газу зрушать вперед, швидкість двигуна досягає максимального значення. Діапазон, в якому можна керувати швидкістю за допомогою цього важеля, становить від 900 до 2 900 об / хв (без навантаження). Коли передача РТО встановлена ​​на «1-я» - швидкість 2 700 об / хв (номінальна швидкість обертання двигуна об / хв), вал РТО обертається зі швидкістю 623 об / хв.

СЦЕПЛЕНИЕ

При відключенні зчеплення рекомендується знижувати швидкість двигуна. Термін служби зчеплення залежить від манери роботи користувача. Зчеплення працює разом з РТО.

УВАГА
Коли трактор перевантажений, зниження швидкості за допомогою часткового включення зчеплення або зміни передачі на високій швидкості може привести до пошкодження муфти зчеплення. Відключення зчеплення необхідно проводити повністю одним швидким рухом на якомога більш низьких оборотах двигуна.

ПРИМІТКА
Коли трактор не використовується, зчеплення повинно бути відключено, для цього необхідно натиснути педаль зчеплення і зачепити важіль зчеплення, щоб накладки зчеплення не зіткнулися.

ТОРМОЗ

Гальмо внутрішнього розширювального типу захищений від попадання бруду і води. Праворуч від картера трансмісії розташовані дві зчеплені разом педалі. Гальмо включається натисканням на ці педалі. Щоб зупинити трактор скиньте швидкість роботи двигуна, натисніть педаль зчеплення, а потім натисніть педаль гальма.
Для повороту в обмеженому просторі правої і лівої півосями можна гальмувати незалежно, для цього слід зняти пластину, зчіплюється ліву і праву педалі гальма. При русі на високій швидкості або по дорозі, перевірте, щоб права і ліва педалі були зчеплені стопорною планкою. На початку руху по дорозі, якщо до цього на одну педаль натискали набагато частіше, ніж на іншу, попередньо перевірте баланс правої і лівої педалі. Баланс гальм слід перевіряти раз на тиждень. Якщо ви не перевіряєте баланс гальм або НЕ зчіплюються праву і ліву педалі, то існує велика ймовірність настання ДТП.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
При русі по дорозі перевірте, щоб права і ліва педалі гальма були зчеплені.

паркувальне гальмо

Педаль газу

Цей важіль основного гальма зазвичай використовується для парковки трактора. Зчепите праву і ліву педалі гальма стопорною планкою, натисніть педаль гальма до упору і зафіксуйте стопорним важелем, який розташований праворуч від картера трансмісії.

Щоб відпустити паркувальний гальмо, сильно натисніть педаль гальма і паркувальне гальмо буде відключений автоматично.

ПЕДАЛЬ ГАЗУ

Педаль газу встановлена ​​праворуч від сходинки. Коли важіль газу знаходиться в положенні холостого ходу швидкістю двигуна можна вільно управляти в межах ходу натискання педалі.

ПРИМІТКА
Коли важіль газу знаходиться в положенні високій швидкості роботи двигуна, педаль газу також переміщається в положення, відповідне цій швидкості. В цьому випадку швидкістю роботи двигуна, в діапазоні оборотів нижче встановлених важелем, неможливо управляти за допомогою педалі.

ВАЛ ВІДБОРУ ПОТУЖНОСТІ

Педаль газу

Керуючи важелем перемикання передач РТО, розташованим зліва від картера трансмісії, можна вибрати три швидкості обертання валу РТО.
При переміщенні важеля перемикання передач РТО, знизьте швидкість роботи двигуна, натисніть педаль зчеплення до упору, щоб відключити передачу потужності від двигуна, і перевірте щоб машина досягла повної зупинки.

перша 623 об / хв / двигун 2 700 об / хв
друга 919 об / хв / двигун 2 700 об / хв
третя 1 506 об / хв / двигун 2 700 об / хв
Стандартна швидкість РТО 540 об / хв / двигун 2 340 об / хв
1 000 об / хв / двигун 1 793 об / хв

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Перед запуском двигуна перевірте, щоб важіль РТО знаходився в нейтральному положенні (N).

УВАГА

  1. При використанні ґрунтової фрези в поле з безліччю каменів, пнів або жорсткої грунтом, де численні поштовхи можуть вплинути на роботу, будьте обережні, щоб не пошкодити грунтову фрезу.
  2. При використанні навісного обладнання з приводом від РТО зверніться до керівництва по експлуатації відповідного пристосування і користуйтеся ним в точній відповідності з інструкціями.
  3. Якщо пристосування буксирується трактором, слід дотримуватися обережності, щоб універсальний шарнір не відхилявся під кутом більше 15 °.
  4. Коли трактор працює з динамічної (ударної) навантаженням, належним чином відрегулювати запобіжну фрикційну муфту з боку пристосування або використовуйте зрізний штифт з відповідного матеріалу, щоб не перевантажувати РТО.
  5. Для того щоб якомога більше знизити осьову навантаження на вал з приводом від РТО, рекомендується провести пробний прогін пристосування без будь-якої навантаження.
  6. Добре змастіть вал з приводом від РТО.
  7. Там, де можливо, намагайтеся не використовувати вали квадратного перетину.
  8. Слід дотримуватися особливої ​​обережності щодо положення хомута, щоб приводні вали були добре збалансовані.

МЕХАНІЗМ блокування диференціала

Цей пристрій пов'язує праве і ліве колесо в трансмісії і забезпечує їм однакову швидкість обертання, що запобігає або прослизання колеса, або підвищення тягового зусилля.

Блокування диференціала
Перед тим як трактор почне пробуксовувати і до зниження швидкості, натисніть педаль правою ногою і включіть механізм блокування диференціала. Якщо механізм блокування диференціала не спрацьовує при першій спробі, спробуйте ще раз, сильніше натисніть на педаль. Якщо включення не відбувається, зменшіть швидкість двигуна і після відключення зчеплення повторіть цю операцію, як описано вище. Якщо ліве або праве колесо вже початок прослизати, переведіть важіль газу в режим холостого ходу або розімкніть зчеплення, а потім натисніть педаль блокування диференціала. Переконайтеся в тому, щоб педаль була натиснута до упору. Чим сильніше натиснута педаль, тим краще ефект блокування.

ПРИМІТКА
При знятті ноги з педалі вона автоматично повертається у вихідне положення, однак, якщо педаль важко відпустити, коротко натисніть на педаль гальма з будь-якого боку.

Як відключити механізм блокування диференціала
Як тільки права нога буде знята з педалі, блокування диференціала автоматично відключається під дією пружини. Проте, необхідно пам'ятати, що при певних умовах блокування не відключається. В цьому випадку, слід швидко поперемінно натиснути ліву і праву педалі гальма, після цього блокування диференціала буде відключена. Якщо це відбувається під час оранки, слід натиснути педаль гальма з боку польового колеса. Блокування відключиться. Якщо правий і лівий гальмо зчеплені для переміщення причепа, то зсув ручки керма вправо або вліво дозволить відключити блокування. Якщо трактор зупиняється з включеним механізмом блокування диференціала, то різкий рух назад може відключити блокування.

УВАГА
Не вмикайте механізм блокування диференціала при русі на високій швидкості або при русі по дорозі.

8-швидкісною трансмісією

Положення важеля перемикання передач показані на схемі нижче. За допомогою спільного використання важеля перемикання основних передач і передач Висока-Низька можна встановити шість швидкостей для руху вперед і дві для руху назад. Першу, другу і третю швидкість руху вперед і першу швидкість руху назад можна встановити за допомогою важеля перемикання передач Висока-Низька (High-Low), перемістивши його в положення НИЗЬКА, а четверту, п'яту і шосту швидкості руху вперед і другу швидкість руху назад можна встановити за допомогою важеля перемикання передач Висока-Низька, перемістивши його в положення ВИСОКА.

ПРИМІТКА
Щоб переключити передачу, скиньте швидкість роботи двигуна і натисніть педаль зчеплення щоб розчепити муфту зчеплення.
Після того як трактор зупиниться, переведіть передачу.

ВАЖІЛЬ ВКЛЮЧЕННЯ ПОВНОГО ПРИВОДУ

Важіль включення повного приводу розташований праворуч від картера трансмісії.
Повний привід можна включити, зсунувши важіль включення першого приводу вперед.
У таких випадках при включеному повному приводі можна домогтися належної потужності:

  1. При роботі на похилій поверхні, мокрому полі або піщаному грунті.
  2. При роботі з фронтальним навантажувачем, причепом або плугом.
  3. Для запобігання ривка вперед під час роботи з грунтової фрезою на твердому грунті.

УВАГА

  1. Переміщайте важіль включення повного приводу тільки після того, як педаль зчеплення буде натиснута до упору.
  2. Перевірте, щоб при русі по дорозі важіль включення повного приводу знаходився в положенні ВИКЛ.

АВАРІЙНИЙ ВИМИКАЧ СТАРТЕРА

MT180D оснащений аварійним вимикачем стартера для запобігання випадкового запуску двигуна. При переміщенні важеля перемикання передач Висока-Низька в НЕЙТРАЛЬНЕ положення вимикач стартера замикається і дозволяє запустити двигун.

РОЗДІЛ 4. ЕКСПЛУАТАЦІЯ

ПЕРЕД ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ ТРАКТОРА

Перед експлуатацією трактора уважно прочитайте і зрозумійте цей посібник. Даний посібник підготовлено для того, щоб домогтися максимальної продуктивності трактора і забезпечити безпеку при його експлуатації.

  1. Перевірте рівень палива в паливному баку і, при необхідності, додайте паливо.
  2. Перевірте рівень моторного масла, масла трансмісії і диференціала переднього моста.
  3. Перевірте мастило при кожній зазначеній точці на шасі.
  4. Перевірте щільність затягування всіх болтів і гайок.
  5. Перевірте рівня холодоагенту в радіаторі.
  6. Перевірте натяг ременя вентилятора водяного насоса, генератора змінного струму і вентилятора охолодження.
  7. Перевірте тиск повітря в шинах.
  8. Перевірте функціонування всіх індикаторів на приладовій панелі.

ЗАПУСК ДВИГУНА

  1. Тримайте паркувальне гальмо включеним.
  2. Встановіть важіль перемикання основних передач, передачі Висока-Низька і важіль перемикання передач РТО в НЕЙТРАЛЬНЕ положення.
  3. Встановіть важіль газу в положення між становищем холостого ходу і високій швидкості.
  4. Поверніть ключ стартера в положення ВКЛ, а потім подивіться, щоб попереджувальний індикатор тиску масла і заряду акумулятора загорілися.
  5. Як тільки вимикач буде переведений в положення ВКЛ, на приладовій панелі загориться індикатор запалювання, що свідчить про попереднє розігріві, а коли цей індикатор згасне, поверніть вимикач в положення «пуск», щоб запустити двигун. Відразу після запуску відпустити ключ стартера. Ключ повернеться в положення ВКЛ. автоматично.
  6. Перевірте стан попереджувальних індикаторів тиску масла і заряду акумулятора: вони повинні згаснути. В іншому випадку, негайно заглушіть двигун і проведіть перевірку.
  7. Розігрійте двигун на швидкості близько 1500 об / хв протягом приблизно 5 хвилин.

УВАГА

  1. Під час кожної спроби запуску стартер не повинен працювати не більше 10 секунд. Якщо цього недостатньо, почекайте приблизно 10 секунд перед тим, як зробити наступну спробу. Періодичний запуск стартера без очікування між спробами може привести до розрядки акумулятора.
  2. Не вмикайте стартер при працюючому двигуні. Це може привести до відмови стартера.
  3. Не забувайте розігрівати двигун незалежно від кліматичних умов. Початок руху без розігріву двигуна скорочує термін служби двигуна.

ЗАПУСК В ХОЛОДНУ ПОГОДУ

  1. Паливний насос високого тиску, яким оснащений даний двигун, дозволяє забезпечити більш легкий запуск двигуна за допомогою ефективного вприскування палива, коли важіль газу зрушать вперед до упору.
  2. Щоб запустити двигун, особливо в холодну погоду, встановіть важіль газу вперед до упору, розігрійте запальний свічку в достатній мірі і запустіть двигун.

УВАГА
Після запуску двигуна прислухайтеся, щоб двигун працював рівно, переконайтеся в тому, що немає будь-яких аномальних звуків і перевірте наявність витоків масла і води.

ПРИМІТКА
У тому випадку, коли паливо закінчується, не забудьте промити паливну систему після заправки паливного бака, в іншому випадку двигун може не запуститися (або навіть зупинитися незабаром після запуску).

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Не використовуйте допоміжними засобами для запуску, додаючи бензин або ефір в повітрозабірник. Це може призвести до вибуху.

ПІСЛЯ запуску двигуна

  1. Не забудьте перевірити стан попереджувальних індикаторів тиску масла і заряду акумулятора: вони повинні згаснути. Якщо індикатор не погасли, негайно встановіть важіль газу назад до упору і поверніть ключ стартера проти годинникової стрілки, щоб заглушити двигун і встановіть причину відмови.
    УВАГА
    Зокрема, запуск двигуна при занадто низькому тиску масла може привести до серйозних проблем внаслідок недостатнього змащення.
  2. Поверніть рульове колесо для того, щоб побачити, що передні колеса повертаються в бажаному напрямку.

ВЕДЕННЯ ТРАКТОРА

  1. Коли двигун запущено, при необхідності, утримуйте його на місці за допомогою гальм.
  2. Підніміть навісне обладнання, потягнувши важіль управління гідравлікою назад.
    ПОПЕРЕДЖЕННЯ
    Піднімайте або опускайте навісне обладнання з належною обережністю, стежте за наявністю перешкод навколо.
  3. Встановіть швидкість двигуна приблизно 1 500 об / хв (розігрів).
  4. Натисніть педаль зчеплення до упору.
  5. Переведіть кожен важіль перемикання передач в бажане положення.
  6. Під час руху зчепіть ліву і праву педалі гальма стопорною пластиною для того, щоб вони спрацьовували одночасно.
    ПОПЕРЕДЖЕННЯ
    При русі на високій швидкості особливо важливо зчепити ліву і праву педалі гальма. Чи не рухайтеся на високій швидкості, якщо лівий і правий гальмо працюють незалежно один від одного (педалі не зчеплені).
  7. Не намагайтеся зупиняти трактор за допомогою гальм, це може привести до внутрішніх пошкоджень трансмісії або передчасного зносу гальмівних вкладишів.
  8. Щоб уникнути пошкодження гальмівної системи або трансмісії перевірте, щоб до початку руху був відключений паркувальне гальмо.
  9. Поступово збільшуючи швидкість двигуна, повільно відпустіть педаль зчеплення.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ

  1. Плавно відпустіть педаль зчеплення. Різке відпускання педалі зчеплення небезпечно і може привести до ривка трактора.
  2. Перед початком руху заднім ходом переконайтеся у відсутності будь-яких перешкод позаду трактора.
  3. Для руху по громадським дорогам або роботи на високій швидкості, не забудьте зчепити ліву і праву педалі гальма стопорною планкою, щоб обидві педалі натискати одночасно.
  4. При роботі на високій швидкості або при русі по дорозі не використовуйте блокування диференціала. Важіль включення повного приводу і важіль перемикання передач РТО повинні знаходитися в положеннях ВИКЛ. і НЕЙТРАЛЬНЕ відповідно.
  5. Під час руху не тримайте НОКУ на педалі зчеплення або педалях гальма.
  6. Незалежне використання лівої чи правої педалі гальма допустимо тільки при роботі на низькій швидкості.
    УВАГА
    Для руху зі встановленою трехузловой зчіпкою закріпіть її ременем або чимось подібним для запобігання розгойдування нижньої зчіпки.
  7. Якщо встановлено якесь навісне обладнання повільно повертайте і приділяйте особливу увагу вільному простору.
  8. Не робіть різких поворотів на високій швидкості. Перед поворотом знижуйте швидкість.
  9. Перед початком роботи на схилі перевірте наявність каменів, нерівностей, вибоїн чи інших небезпечних факторів, які можуть призвести до нещасного випадку. Уникайте працювати на крутих схилах, оскільки це може привести до перекидання.
  10. На схилах використовуйте гальмо двигуна. Не встановлюйте важіль перемикання основної передачі в НЕЙТРАЛЬНЕ положення.
  11. Для буксирування використовуйте тільки тяговий стрижень. Розмістіть точку зчіпки нижче центральної лінії заднього моста.

ЗУПИНКА ТРАКТОРА

  1. Потягніть на себе важіль газу, щоб знизити швидкість двигуна.
  2. Натисніть педаль зчеплення до упору.
  3. Тримайте педаль гальма натиснутою до повної зупинки трактора.
  4. Переведіть важіль перемикання передач РТО в НЕЙТРАЛЬНЕ положення.
  5. Переведіть важіль перемикання головної передачі в НЕЙТРАЛЬНЕ положення.
  6. Повільно приберіть ногу з педалі зчеплення.
  7. Заглушіть двигун за допомогою вимикача «СТОП» на приладовій панелі.
  8. Увімкніть паркувальне гальмо.
  9. Повільно посуньте важіль управління гідравлікою вперед, щоб опустити навісне обладнання на землю.
  10. Вийміть ключ.

УВАГА

  1. Не забудьте включати паркувальне гальмо при зупинці або парковці трактора.
  2. Для паркування вибирайте плоску, рівну поверхню.
  3. При парковці на схилі встановлюйте черевики під задні колеса.

РЕГУЛЮВАННЯ ШИРИНИ КОЛІЇ

ПЕРЕДНЯЯ:
Ширина колії передніх коліс повнопривідного трактора показана нижче. Шина AG: 785 мм (30,9 дюйма)

ПРИМІТКА

  1. Моменти затягування картера моста і коробки передач
    6 ~ 7 кг-м (43 ~ 50 футів-фун т)
  2. Момент затяжки передньої шини
    Повний привід 8,5 ~ 9,5 кг-м (61,4 ~ 68,6 фунтів-фут)

ЗАДНЯЯ:
Задню колію можна відрегулювати помінявши місцями ліве і праве колесо.

  стандартна колія Максимальна колія
шина AG 740 мм (29,1 дюйма) 890 мм (35,0 дюймів)

УВАГА

  1. Не змінюйте рівень передню колію заднеприводного і повнопривідного трактора міняючи місцями праве і ліве колеса, оскільки це може привести до серйозних проблем з рульовим приводом.
  2. Найчастіше перевіряйте, щоб задні і передні колеса були затягнуті до зазначених значень моменту і щоб картери переднього моста і коробки передач були прикріплені один до одного з належним моментами затяжки.

ВСТАНОВЛЕННЯ ЗАДНЕГО КОЛЕСА

Перевірте, щоб задні шини були встановлені таким чином, щоб грунтозачепи утворювали послідовність зиґзаґоподібних символів V (якщо дивитися спереду трактора).

ВЕС БАЛАСТУ

Прослизання не тільки ушкоджує шину, а й призводить до зниження ефективності роботи і підвищення витрати палива.
Тому, прослизання необхідно максимально зменшити.
Для цього, як обладнання, що поставляється по окремому замовленню, можна використовувати баласт. Рекомендується оснащувати трактор баластом при роботі в місцях, де існує висока ймовірність прослизання. Баласт можна закріпити на дисках задніх коліс і на передній частині шасі.
Крім того, можна створити баласт, заливши в шини воду, а не використовувати болванки. В цьому випадку слід приділяти особливу увагу температурі і тиску повітря. У холодну погоду, коли температура падає нижче 0 ° C (32 ° F), використовуйте воду з антифризом і не заповнюйте шину тільки водою. Безсумнівно, можна використовувати поєднання води в шинах і баласту з болванок. З питань щодо водяного насоса і способу закачування води зверніться до свого дилера.
Вага заднього колеса: Задньопривідний і передньопривідний AG і ES
33 кг (72,8 фунта) x 2 = 66 кг (145,5 фунтів)
Вага шасі: Задньопривідний і передньопривідний
20 кг (44,1 фунта) x 1 = 20 кг (44 , 1 фунта)

ТИСК У ШИНАХ

Тиск слід часто перевіряти. Занадто висока або занадто низький тиск призводить до зносу шини. Щоб підтримувати шини в належному стані, не забувайте перевіряти тиск в шинах не рідше одного разу на тиждень.

  Розмір шини Ply Стандартне Тиск Тип клапана
передня 5-12 4 2,0 кг / см2
(28,4 psi)
TR-13
задня 8-18 4 1,0 кг / см2
(14.2 psi)
TR-218A

ПРИМІТКА
Тиск повітря в шинах повинен змінюватися в залежності від ваги навантаження на шини. За додатковими подробицями зверніться до місцевого дилера.

КРІСЛО ОПЕРАТОРА

Це крісло з подушками і пружинної опорою, що забезпечує максимальну зручність для оператора

ЯЩИК З ІНСТРУМЕНТАМИ

Ящик з інструментами розташований під кріслом оператора. Для того щоб воспользоватvься ящиком з інструментами поверніть крісло вперед.

ТРЕХУЗЛОВАЯ зчіпка

Цей трактор оснащений трехузловой зчіпкою категорії 1, яка поставляється в якості додаткового обладнання.
Встановлюється навісне обладнання повинно відповідати трехузловой зчепленні.

ПРИМІТКА
Під час буксирування навісного обладнання за допомогою тягового стержня, встановленого на нижніх зчіпка, нижні зчіпки повинні перебувати в горизонтальному положенні.

СИСТЕМА ГІДРАВЛІКИ

Ваш трактор оснащений активною системою гідравліки, в якій гідравлічний насос приводиться в дію безпосередньо розподільним валом двигуна і змушує масло циркулювати і нагнітати тиск в системі гідравліки при працюючому двигуні.
Гідравлічне масло, яке використовується в системі, знаходиться в картері трансмісії і проходить через масляний фільтр, що гарантує ефективність роботи.
Контроль стану, потоком (управління швидкістю опускання) і блокування навісного обладнання здійснюється за допомогою важеля управління гідравлікою, який розташований праворуч від крісла.
Для управління зовнішнім обладнанням тиск гідравліки можна відбирати, приєднавши проміжну пластину до труби подачі, яка встановлена зліва від крісла.

УПРАВЛІННЯ ПОЛОЖЕННЯМ

Контроль стану призначене для визначення і збереження бажаного положення навісного обладнання за допомогою важеля.
Зазвичай воно використовується для виконання робіт з використанням грунтової фрези, розкидачі, сінокосарки або грабель. Щоб використовувати керування положенням, проведіть важіль управління наступним чином:

  • Зсув важеля назад призведе до підйому навісного обладнання.
  • Зсув важеля вперед призведе до опускання навісного обладнання під власною вагою.
  • Установка важеля в конкретне становище призводить до зміщення навісного обладнання і зупинці на висоті, що відповідає положенню важеля.
  • Для постійної підтримки навісного обладнання на заданій висоті використовуйте стопор А, щоб зафіксувати положення важеля, який не дозволить навісного устаткування опуститися нижче заданого значення.

УВАГА
Стопор У призначений для того, щоб запобігти активацію запобіжного клапана гідравліки. Чи не зміщайте цей стопора в будь-яких інших цілях, крім відбору потужності з системи гідравліки. Щоб повернути зміщений стопор В в початкове положення спочатку встановіть важіль керування положенням по напряму вгору, потім з становища, при якому починає чутися звук активації запобіжного клапана, посуньте стопор В вниз на 5-8 мм і зафіксуйте.

РУЧКА УПРАВЛІННЯ ПОТОКОМ

MT180D оснащений ручкою управління потоком, яка контролює швидкість опускання навісного обладнання. Вона розташована перед картером гідравліки під кріслом.
При повороті ручки за годинниковою стрілкою, швидкість опускання зменшується, а при повороті далі, керуючий клапан закривається. В результаті, навісне обладнання буде утримуватися в заданому положенні і не опускатиметься далі. Поворот ручки проти годинникової стрілки збільшує швидкість опускання.

ПРИМІТКА
Налаштуйте швидкість опускання в залежності від типу навісного обладнання та умов роботи.
Використання ґрунтової фрези Швидкість опускання - Низька
Використання плуга Швидкість опускання - Висока

ПОПЕРЕДЖЕННЯ

  1. При русі по дорозі перевірте, щоб ручка управління потоком була загорнута до упору за годинниковою стрілкою і зафіксована в цьому положенні.
  2. При заміні борони, видаленні трави або соломи з грунтової фрези, або під час перевірки пристосування, в цілях безпеки, переведіть важіль керування положенням в верхнє положення, заглушите двигун і натисніть на важіль управління потоком.

ЗОВНІШНЄ ГИДРАВЛИЧЕСКОЕ ОБЛАДНАННЯ

Тиск в системі гідравліки можна використовувати для управління пристроями, встановленими на тракторі.

ПРИМІТКА
При відведенні тиску з системи гідравліки стежте за рівнем масла в картері трансмісії і не допускайте застопорення насоса внаслідок нестачі масла.

ВІДБІР ПОТУЖНОСТІ навантажувача (ВАРІАНТ)

Картер гідравліки
прокладка
адаптер
Кришка запобіжного клапана

Для відбору потужності для фронтального навантажувача, встановіть прокладку і адаптер, прикріпіть їх один до одного між валом відбору потужності зліва від картера гідравліки і кришкою запобіжного клапана.
Клапан управління і робочий важіль поставляються разом з пристосуванням.

ПРИМІТКА

  1. Для будь-якого іншого навісного обладнання крім даного фронтального навантажувача, якщо воно поставляється з клапаном управління, використовуйте цей вал відбору потужності. Проте, його не можна використовувати одночасно з фронтальним навантажувачем.
  2. Для установки фронтального навантажувача проконсультуйтеся з місцевим дилером.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ

  1. Для управління фронтальним навантажувачем і т.п. не перекладайте важіль управління гідравлікою трактора в положення «скидання» (RELIEF), оскільки це може привести до проблем в роботі системи гідравліки.
  2. З метою безпеки під час експлуатації фронтального навантажувача ґрунтова фреза повинна бути встановлена. Грунтову фрезу слід підняти до упору і за допомогою ручки управління потоком зафіксувати в цьому положенні, щоб фреза не змогла опуститися.

КОЖУХ РТО


Для більшої безпеки при виконанні будь-яких робіт не забувайте встановлювати кожух РТО.

РОЗДІЛ 5. КЕРІВНИЦТВО ПО періодичного технічного обслуговування

Для підтримки вашого трактора в найкращому робочому стані і досягнення належної продуктивності і надійності протягом тривалого часу, необхідно проводити періодичне технічне обслуговування. При відсутності періодичного обслуговування продуктивність і термін служби трактора скорочується. Крім того, зростає ймовірність серйозних поломок, які обійдуться набагато дорожче, ніж проведення регулярного технічного обслуговування.
Технічне обслуговування та сервіс дуже важливі, проте, процедура дуже проста. При проведенні щоденної перевірки, змащення і періодичного сервісного обслуговування акуратно виконуйте вказівки в цьому посібнику. На додаток до щоденної перевірки, необхідно проводити наступне обслуговування:

Для нового трактора необхідно провести сервісне обслуговування через 50 годин:
А-сервіс Обслуговування кожні 50 годин
У-сервіс Обслуговування кожні 100 годин
З-сервіс Обслуговування кожні 200 годин
D-сервіс Обслуговування кожні 400 годин

ПРИМІТКА
Трактор необхідно постійно підтримувати в чистоті. Перед мастилом або витягом пробки масляного піддону і кришки фільтра начисто витріть поверхню. При використанні інструменту для ремонту внутрішніх частин двигуна, трансмісії, паливного бака або блоку гідравліки, вичистіть інструмент перед використанням. Будьте обережно особливо під час заправки. Якщо пил або вода потраплять в паливо, виникнуть проблеми з роботою двигуна, це призведе до втрати потужності і необхідності в непередбаченої заміни деталей. Трактор слід обслуговувати в якомога більш просторому і чистому приміщенні.

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Дотримуйтесь наступний графік сервісного обслуговування. Даний графік сервісного обслуговування застосуємо до тракторів, що працюють в нормальних умовах. Якщо трактор часто експлуатується в брудних місцях, мастило слід проводити частіше, а коли трактор часто експлуатується в умовах запиленості, необхідно частіше чистити елемент повітряного фільтра і паливний фільтр. Додаткове сервісне обслуговування необхідно проводити в залежності від конкретної ситуації.

ГРАФІК СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

кількість мотогодин А-сервіс По-сервіс З-сервіс D-сервіс
50 O O    
100 O O    
150 O      
200 O O O  
250 O      
300 O O    
350 O      
400 O O O O

* По завершенні перших 400 годин робіт, повторіть виконання графіка сервісного обслуговування, наведеного в таблиці вище.
* Зазвичай B-сервіс проводиться кожні 100 годин. Для нового трактора У-сервіс слід проводити також по витікання перших 50 годин роботи.

ЩОДЕННИЙ ОГЛЯД

  1. Перевірте наявність витоків масла, води або палива і, при необхідності, відремонтуйте деталь.
  2. Перевірте моторне масло, трансмісійне масло і охолоджуючу воду. Якщо рівень цих рідин недостатній, долийте їх.
  3. Після закінчення роботи залийте паливо до рівня приблизно на 25 мм (1 дюйм) нижче кришки горловини паливного бака.
  4. Після роботи в запилених місцях вичистіть елемент повітряного фільтра. Видаліть суху траву і т.п. з радіатора, вичистіть радіатор і екран радіатора.
  5. Затягування гайок і болтів. Затягніть кріпильні болти передніх і задніх коліс. Всі інші гайки і болти повинні бути щільно затягнуті.
  6. Після роботи в брудному місці змастіть пальці з коронною головкою, центральний шкворень переднього моста і валик гальмівного кулака через мастильні ніпелі.
  7. Перевірте тиск в шинах і, при необхідності, відрегулюйте. Якщо тиск не відповідає зазначеному, проведіть регулювання.
  8. Перевірте вільний хід педалей гальма і зчеплення. Якщо він не відповідає вказаним, проведіть регулювання.
  9. Всі рухомі деталі повинні бути вичищені і змащені моторним маслом для того, щоб вони працювали плавно.
  10. Перевірте рівень електроліту в акумуляторі і якщо він нижче вказаного рівня, додайте дистильовану воду.
  11. Перевірте натяг ременя вентилятора і, якщо він провисає, відрегулюйте натяг.

A-СЕРВІС (КОЖНІ 50 ГОДИН РОБОТИ)

ПРИМІТКА

  1. Нового трактора необхідна підвищена увага. Для того, щоб зрозуміти, що слід робити слід уважно прочитати наступний розділ.
  2. Деякі пункти, наведені тут, ті ж, що і для щоденної інспекції, але їм слід приділити особливу увагу при проведенні сервісного обслуговування по закінченні перших 50 годин роботи.

СЕРВІС ЧЕРЕЗ 50 ГОДИН ДЛЯ НОВОГО ТРАКТОРА

  1. Заміна масляного фільтра двигуна і моторного масла.
  2. Заміна трансмісійного масла.
  3. Затягування всіх болтів і гайок, приділіть особливу увагу болтів і гайок рульового колеса і рульового приводу.
  4. Перевірка і регулювання ременя вентилятора.
  5. Перевірка справності коліс і належного тиску в шинах.
  6. Затягування болтів головки циліндра і регулювання зазорів клапана.
  7. Заміна масла картера диференціала переднього моста і коробки передач повнопривідного трактора.
  8. Заміна охолоджуючої води.
  9. Вичистіть елемент повітряного фільтра.
  10. Чистка паливного фільтра.
  11. Перевірка осьового люфту передньої маточини.
  12. Перевірка рівня і питомої щільності електроліту акумулятора.
  13. Чистка фільтра гідравлічного масла.

СЕРВІС ЧЕРЕЗ 50 ГОДИН ДЛЯ ВСІХ ТРАКТОРІВ, КРІМ НОВИХ

  1. Частка елемента повітряного фільтра.
  2. Продуйте стисненим повітрям внутрішню частину елемента і ретельно його вичистіть. Якщо елемент сильно забруднений, вимийте його нейтральним миючим засобом. Зітріть або сдуйте повітрям пил з піддону і корпусу.
  3. Регулювання зчеплення.
  4. Налаштуйте педаль зчеплення таким чином, щоб її вільний хід відповідав зазначеному. Заливка охолоджуючої води.
  5. Перевірте, щоб кількість охолоджуючої води відповідало вказаним, в іншому випадку долийте воду до рівня приблизно на 25,4 мм (1 дюйм) нижче заправного ковпачка. За один раз неможливо залити весь необхідний обсяг води, що охолоджує. Після того, як охолоджуюча вода буде повністю злита, залийте свіжу воду, потім на короткий час запустіть двигун і знову долийте воду до вказаного рівня.
  6. Перевірте водяний шланг на наявність пошкоджень і з'єднання на наявність витоків.

ПРИМІТКА
У холодну погоду перевіряйте питому щільність суміші води з антифризом.

  1. Затягування гайок і болтів.
  2. Затягніть всі гайки і болти, оскільки, коли трактор працює, завжди спостерігається вібрація. Одночасно перевірте щільність затягування болтів баласту.
  3. мастило
  4. Див. «Схему мастила».
  5. Перевірка осьового люфту передньої маточини.
  6. Промивання паливного фільтра.
  7. Перевірка і заливка електроліту в акумулятор.

По-СЕРВІС (КОЖНІ 100 ГОДИН РОБОТИ)

  1. Заміна моторного масла.
    Моторне масло слід замінити при проведенні сервісного обслуговування після закінчення перших 50 годин роботи і повторну заміну слід провести після закінчення наступних 50 годин. Надалі міняйте масло кожні 100 годин роботи.
  2. Заміна масляного фільтра двигуна на новий.
  3. Перевірка питомої щільності електроліту акумулятора.
  4. Чистка паливного фільтра.

ПРИМІТКА
У-сервіс проводиться одночасно з ЕЖЕДНЕДНЕВНИМ огляд і А-СЕРВІСОМ.

З-СЕРВІС (КОЖНІ 200 ГОДИН РОБОТИ)

Проводиться поряд з щоденного огляду, А-СЕРВІСОМ і В-СЕРВІСОМ наступним чином:

  1. Заміна масла в картері трансмісії.
  2. Чистка фільтра гідравлічного масла.
  3. Заміна масла в картері диференціала переднього моста і передній коробки передач повнопривідного трактора.

D-СЕРВІС (КОЖНІ 400 ГОДИН РОБОТИ)

Проводиться одночасно з ЕЖЕДНЕДНЕВНИМ огляді, А-СЕРВІСОМ, В-СЕРВІСОМ і С-СЕРВІСОМ.

  1. Заміна елемента повітряного фільтра.
  2. Зазвичай елемент змінюють кожні 400 годин, але при роботі в інших умовах, періодичність заміни елемента визначається за результатами перевірки стану елемента.
  3. Заміна охолоджуючої води.
  4. Частка зовнішньої поверхні радіатора.
  5. Перевірка зазору клапана.
  6. Перевірка форсунок уприскування.
  7. Перевірка стану форсунок і тиску уприскування.
  8. Заміна паливного фільтра.

ГРАФІК ІНТЕРВАЛІВ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

позиції Інтервал технічного обслуговування згодом кожні
    50 100 150 200 250 300 350 400  
1 Заміна моторного масла       100
2 Заміна елемента фільтра моторного масла       100
3 Чистка та заміна елемента паливного фільтра o o   o   o   100
400
4 Чистка та заміна елемента повітряного фільтра o o o o o o o o 50
• 400
5 Перевірка тиску форсунок уприскування               400
6 Перевірка або заміна трансмісійного масла       • 200
⊕ 100
7 Частка елемента фільтра гідравлічного масла o o o o o o o o 50
8 Перевірка або заміна масла картера диференціала і коробки передач переднього моста       • 200
⊕ 100
9 Перевірка зазору клапана             400
10 Перевірка або заміна охолоджуючої води 200
11 Перевірка питомої щільності електроліту акумулятора       200

• - заміна
o - чистка
⊕ - перевірка

ПРИМІТКА
Інтервали заміни, чищення і перевірки, наведені в графіку вище, відносяться до роботи в стандартних умовах. Проводьте обслуговування в залежності від умов експлуатації трактора таким чином, щоб забезпечити відповідність вимогам.

ТАБЛИЦЯ СМАЗКИ

Місце нанесення вид масла Класифікація API Температура оточуючого повітря Сорт (SAE №) опис
двигун Моторне масло або універсальне тракторне масло Super (STOU) CCCD ~ 10 ° C (14 ° F)
-20 ~ 0 ° C (-4 ~ 32 ° F)
-10 ~ 10 ° C (14 ~ 50 ° F)
0 ~ 20 ° C (32 ~ 68 ° F)
10 ~ 30 ° C (50 ~ 86 ° F)
30 ° C (86 ° F)
5W
10W
20W
20
30
40
5W-2010W-
30

 

20W40

Використовується високосортне масло відомої марки.
Трансмісія / гідравліка,
Передній міст повнопривідного трактора.
Універсальне тракторне трансмісійне масло GL-3 або краще Нижче 0 ° C (32 ° F)
-10 ~ 30 ° C (14 ~ 86 ° F)
-10 ~ 50 ° C (32 ~ 95 ° F)
10 ° C (50 ° F) і вище
75W
BOW
UTTO 10W30
90
-
UTTO 10W30
85W-
140
Використовується хороше масло відомої марки.
* У сельскохозайственних тракторах використовується трансмісійне / гідравлічне масло або універсальна рідина всі сезони     Використовуйте гарне масло, яке постачається відомими виробникам с / г тракторів або нафтовими компаніями.
Масло рульового механізму густа змащення - NLG1 - № 1   Періодичне обслуговування не потрібно. Замінювати тільки при розбиранні механізму.

СХЕМА МАСТИЛА