UAH USD
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Будні: 09:00-18:00

Субота: 09:00-15:00

Неділя: вихідний

0
Мій кошик

Дизельний двигун міні-трактора не запускається або не розвиває потужності

  • Дизельний двигун міні-трактора бу не запускається або не розвиває потужності! ?
  • Розглянемо основні причини:
  • ситуація 1
  • Включаємо запалювання, включаємо свічки напруження, тримаємо п'ять секунд, включаємо стартер всі контрольні лампи гаснуть і тиша.
  • Можливі несправності:
  1. Відсутня контакт на клемах Акумуляторної батареї.

  • усунення:
  • Відпустити гайки на клемах АКБ, зачистити клеми, змастити моторним маслом, встановити на місце і затиснути.
  • Важливо: У затиснутому стані клеми не повинні провертатися.
  • Зачистити другий кінець мінусовій клеми в точці кріплення до рами міні-трактора і другий кінець плюсовій клеми в точці кріплення до стартера.
  • Якщо після цих операцій двигун не провернеться - перевірити стан АКБ
  • - Рівень електроліту в банках.
  • - Щільність електроліту (норма влітку 1: 27, взимку 1:29), якщо щільність однакова у всіх банках, але нижче норми зарядити АКБ зарядним пристроєм, ток зарядки для розрядженого АКБ = Потужність АКБ Ам. годину. / 10.
  • -Після зарядки щільність повинна відповідати нормі зазначеної вище.
  • - У разі якщо щільність після зарядки не піднялася, перевірити стан АКБ вилкою навантаження, без додаткового опору стрілка вольтметра повинна показувати 12-13V. Під навантаженням додаткового опору 11,5 -12V протягом 5 - 6 сек.
  • Ситуація 2
  • Стартер крутить, але двигун не запускається, якщо за два - три оберти коленвала двигун не запустився, другий раз можна не пробувати, шукайте причину, в іншому випадку виведете АКБ зі ладу.
  • - не працюють свічки напруження, якщо вихлоп безбарвний - завоздушена паливна система, або не надходить паливо.
  •  
  • Причина 1
  • Не працюють свічки напруження або Ви їх слабо розігріли. Під час пуску двигуна дивіться на вихлопну трубу - дим з синім відтінком.
  • Перевірити свічки можна тестером, або контрольною лампочкою, перевіряють свічки на обрив. Будь-яке позитивне зміна індикації свічка справна, відсутність будь-яких зміна індикації свічка несправна і вимагає заміни. Свічки перевіряти не викручуючи з головки, але провід живлення потрібно від'єднувати. Якщо навіть буде працювати одна свічка двигун запуститься, просто пуск і робота буде нерівна на один циліндр.
  • Причина 2
  • Чи не надходить паливо:
  • ознаки:
  • Двигун може зриватися і навіть працювати нетривалий час на одному або двох циліндрах деякий час, але всерівно глухне.
  • Слід звернути увагу, при пуску завівся, і навіть працюють всі три циліндри, але через 3 - 5 сек роботи, працюють два циліндра, потім один потім зупинка з загасанням, це і є основні ознаки того, що не надходить паливо.
  • Усунення.
  • Перекрити кран на паливному фільтрі, відкрутити гайку склянки-відстійника, зняти фільтр і перевірити його стан візуально. До речі, через прозорий пластик стаканчика - відстійника Ви нічого не побачите.
  • У разі якщо фільтр засмічений - провести заміну фільтру.
  • Причина 3
  • Завоздушена паливна система. В цьому випадку вихлоп буде безбарвним, двигун не подає ніяких ознак бажання запуску. Завоздушена система може з кількох причин:
  1. Закінчилося паливо в баку, а точніше рівень палива нижче забірної трубки, навіть якщо Ви заллєте палива повний бак двигун не запуститься,

  2. У двигунах з еллектронасосом підкачки система може завоздушена в результаті порушення герметичності в місцях з'єднання паливних шлангів або появи тріщин в паливних шлангах.

  • усунення
  • - Затягнути хомутики або замінити тріснутий шланг.
  • Видалення повітря з паливної системи:
  • Cлучай 1
  • Якщо двигун Вашого міні-трактора не має електричного насоса підкачки. Насос підкачки встановлений в паливному баку і при включенні запалювання чутно, як він клацає. Якщо Ви не чуєте подібного звуку, значить Вам не пощастило. В цьому випадку виконуємо наступні операції:
  • - Заливаємо в бак палива не менше 3-х літрів
  • - Відкриваємо краник на паливному фільтрі
  • - З паливного фільтра-відстійника виходить, як правило гумовий паливний шланг до паливного насоса і приєднується до насоса через металевий штуцер з якого виходить ще один або два шланга і ведуть до обратке з форсунок. Відпускаєте болт кріплення штуцера, відкрийте кришку паливного бака і спостерігайте, коли паливо потече з під відпущеного штуцера, якщо не тече створіть надлишковий тиск в паливному баку, за правилами - насосом через вмонтований в кришці бака штуцер з золотником, без правил за допомогою обсягу повітря в ваших легких а безпечніше використовувати об'єм повітря в легенях Вашого кращого друга. Коли під впливом надлишкового тиску в баку пальне почне витікати з під штуцери, затягніть ключем болт кріплення штуцера. Тим кому пощастило з наявністю еллектронасоса підкачки досить включити на кілька секунд запалювання, що б паливо заповнило паливний фільтр і почало витікати з під отпушенного щтуцера на паливному насосі. Це необхідно виконати для того, що б паливо заповнило плунжерний насос високого тиску, який встановлений всередині паливного насоса двигуна, в іншому випадку Вам доведеться вивести з ладу акумулятор не тільки міні-трактора, але як показує практика і акумулятор Вашого особистого автомобіля і автомобіля Вашої дружини , притому назавжди без варіантів на приведення їх у життєвий стан хоча б в літній період.
  • - Відкрутіть повністю гайки металевих паливних трубок на, досить 2-х з 3-х або 3-х з 4-х форсунках двигуна, а краще на всіх, витягніть трубки з форсунок.
  • - Дайте повний газ ручним регулюванням.
  • - Витягніть рукоятку декомпресора повністю до упору якщо він є на Вашому двигуні.
  • - Натисніть педаль зчеплення.
  • - Увімкніть запалювання і не включаючи свічок накалу відразу ж включите стартер і зробіть 7-10 оборотів коленвала. Зробіть паузу 5 хв і повторіть знову, до тих пір поки з трубопроводів знятих з паливних форсунок не почне витікати паливо. (За 3-5 спроб паливо повинне витікати з трубок переривчасто).
  • - У позитивному випадку затягніть ключем гайки паливних трубок на форсунках (на деяких двигунах, а точніше на паливних насосах буває встановлений електромагнітний клапан-«глушилка», пристрій просте сердечник-клапан і електромагніт у вигляді котушки, при включенні запалювання чути клацання, відкривається клапан, при виключенні запалення теж чути клацання клапан закривається поз впливом пружини, буває, що клапан не спрацьовує, або він заклинив або немає контакту на фішці, в результаті видалити повітря з системи буде неможливо до усунення несправності ).
  • - Після того, як Ви затягнете трубки на форсунках, зробіть ще дві - три спроби провернув коленвал стартером, при повному газі, що б паливо заповнило форсунки і на третій четвертий раз двигун має запрацювати.
  •  
  • Двигун працює, але не розвиває потужності навіть на повному газу.
  •  
  • - Білий дим схожий на пар з вихлопної труби - ознака того, що засмічений паливний фільтр.
  • - чорний дим з вихлопної труби - ознака того, що засмічений повітряний фільтр.
  • - синій дим з вихлопної труби - ознака того, що зношені або залягли поршневі кільця.
Вгору

Веб Сайт доступний українською мовою

Перейти на українську мову?

Так Нi